TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Er det andre en meg som har problemer med og logge seg inn på www.battle.net? 😨🤔 Jeg har brukt rett e-post adresse og passord. Jeg har prøvd andre nettlesre i tillegg, får samme vinduet (se bildet). 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juli Forfatter Del Skrevet 13. juli Jeg prøvde og restarte maskinen min. Og prøvde åpne battle.net appen, da kom denne varslet her (se bildet ned under.) Utifra den Breaking News varslen, så er det ikke bare hos meg det feilen ligger. 🤔 1 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Hva feilen kan være vet jeg ikke, men de har problemer ifølge downdetector. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juli Forfatter Del Skrevet 13. juli Duriello skrev (Akkurat nå): Hva feilen kan være vet jeg ikke, men de har problemer ifølge downdetector. Jah, jeg fant det ut, at denne feilen er ikke kun hos meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. juli Forfatter Del Skrevet 13. juli Prøvde og logge meg inn nå, nå fungerte det som det skal. 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå