Magnetar Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli (endret) Vurderer å bruke dem til oppussing av leilighet. Er det noen som kan dele erfaringer? 🙂 https://www.ooppussing.no/ Endret 12. juli av Magnetar Lenke til kommentar
junker00 Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Jeg har ingen erfaring med de men en rask kikk på regnskapet hadde gjort meg litt skeptisk. Jeg ville ventet til regnskapet for 2023 ble offentliggjort for å se om soliditeten bedret seg. Skulle noe skje så virker det ikke som om selskapet har økonomi til å stå i økte kostnader eller tap. 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Av 18 som har gitt tilbakemelding på Mitt Anbud på dem så har de 4,7 av 5 stjerner. De har nok valgt å ikke benytte Mitt Anbud lenger, slik som flere har gjort da det er ett slitsomt sted å drive, men er fint for bedrifter i oppstartsfasen slik som disse virker å være. Utfra Proff.no tallene, så er bedriften i oppstartsfasen, og først kommet skikkelig i gang i fjor. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 12. juli Forfatter Del Skrevet 12. juli Takk for svar, begge to! Jeg sliter veldig med å finne en bedrift jeg føler jeg kan stole på med å totalrenovere min bolig i Oslo. Det er en jungel der ute 😭 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå