Gå til innhold

Video Converter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Just now, Kajac said:

Handbrake er min go-to video-converter. Den gjør alt fra å rippe DVDer til å både konvertere til og fra obskure formater.

Den er også gratis og open-source.

Og man har også Avidemux som gir enda mer kontroll (føler jeg) - men trådstarter snakker om oppskalering, og da tenker jeg at AI-baserte programmer nok er det eneste som kan fungere og gi et tilsynelatende brukbart resultat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
geir__hk skrev (5 minutter siden):

Og man har også Avidemux som gir enda mer kontroll (føler jeg) - men trådstarter snakker om oppskalering, og da tenker jeg at AI-baserte programmer nok er det eneste som kan fungere og gi et tilsynelatende brukbart resultat.

Ahh, litt misvisende tittel da.

Lenke til kommentar

Superscale, som er en av funksjonene i Davinci Resolve, er voldtsomt god til oppskalering. Jeg er usikker på hvor mye av denne som er med i gratisversjonen, men er nok verdt et forsøk. Da har man jo samtidig alle de andre funksjonene for korrigering av farger, format, fps etc tilgjengelig men dette er naturligvis ikke et enkelt en-funksjons verktøy så noe tid til å lære må påregnes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ChaiNNer er gratis og oppskalerer både bilder og videoer vha AI (sist oppdatert 7. juni 2024, Alpha v0.24.1).

"Remember: chaiNNer is still a work in progress and in alpha. While it is slowly getting more to where we want it, it is going to take quite some time to have every possible feature we want to add. "

(ChaiNNer er vel "arvtakeren" etter Cupscale; siste oppdatert 7. sep. 2021)

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...