Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

valg av sagbord til Kapp og gjærsag


Anbefalte innlegg

Hei

Har sett på dette bordet:

https://www.verktøy.no/bosch-arbeidsbord-gta-3800-professional?channable=05843b736b750031303736363835e6

Grunnen til at jeg liker det, er lengden og mulighetene til å sette på beina på endene. Noe som virker smart når man holder på med 2"8" og lignende. I tillegg passer det til alle sager så jeg kan bruke min gamle frem til jeg velger ny.

Men det finnes kanskje andre som er bedre like bra, evt noen har erfaringer som de kan dele?

Takk😀

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har omtrent samme bordet men bare dewalt,lang utgave er fint,men om du må flytter sagen mye,så hadde jeg vurdert og kjøpe et bord med hjul,men da er det vel bare kort bord man får kjøpt tror jeg,men kan kjøpe ekstra støtte med ruller i tillegg.

bordet med sag på er ganske tungt og måtte flytte på alene,ikke bare pga vekt,men også bæremåte.

men har du fast sted og ha sagen,så kjøp det bordet du linker til

Lenke til kommentar
Oter skrev (15 timer siden):

har omtrent samme bordet men bare dewalt,lang utgave er fint,men om du må flytter sagen mye,så hadde jeg vurdert og kjøpe et bord med hjul,men da er det vel bare kort bord man får kjøpt tror jeg,men kan kjøpe ekstra støtte med ruller i tillegg.

bordet med sag på er ganske tungt og måtte flytte på alene,ikke bare pga vekt,men også bæremåte.

men har du fast sted og ha sagen,så kjøp det bordet du linker til

Har du link til det du har?

Skal stå i ro ja. Har et mindre som passer bedre til lekter og lister, som er lett å flytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...