Gå til innhold

Radiator i Chieftec miditower?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle det være bedre? Setter du den i front får du jo kald luft inn istede for å bruke den varme kabinettlufta ;)

Strengt tatt, er da bare å plassere den der du vil ha den og der den kan få tilgang til bra med (helst) kald luft. Uansett må du jo være beredt på å kutte litt i kassa.

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar

hmmmm, då må jeg ofre den nedre "harddisk-rammen"? har bare 1 disk, så det skal jo gå bra.....

jeg regner med at det blir best om viften suger luft igjennom radiatoren, og ut av kabinettet? har hørt om noen som monterte den andre veien, og fikk tropetemp i kabinettet :D

Lenke til kommentar
Bedre med tropetemp i kabinettet enn tropetemp på vannet (som igjen kjøler CPU). Kabinettemp har mindre å si ved vannkjøling enn luftkjøling, husk det. Jeg ville mao sugd inn i fronten

hmmmm, må vel ha ett filter og da?? noen tips til hvodan jeg kan lage det?

Lenke til kommentar
Bedre med tropetemp i kabinettet enn tropetemp på vannet (som igjen kjøler CPU). Kabinettemp har mindre å si ved vannkjøling enn luftkjøling, husk det. Jeg ville mao sugd inn i fronten

hmmmm, må vel ha ett filter og da?? noen tips til hvodan jeg kan lage det?

Knabb ei tynn strømpebukse av mora di, klipp opp og fest på ein eller anna måte. Eller du kan bruke ein jif tørrmopp klut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...