thomas81 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 hvor i all verden skal jeg få montert en AC120 radiator i dette kabinettet da? vil ikke ha den i "taket" Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Nede i fronten er jo en god plassering da, setter du diskene på tverrs etterpå så mister du ikke noe der heller, men du må jo selvsagt lage et alternativt oppheng. Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 uff, da er det vel nesten bedre å lage hull i toppen? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Hvorfor skulle det være bedre? Setter du den i front får du jo kald luft inn istede for å bruke den varme kabinettlufta Strengt tatt, er da bare å plassere den der du vil ha den og der den kan få tilgang til bra med (helst) kald luft. Uansett må du jo være beredt på å kutte litt i kassa. Endret 16. januar 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Anbefaler deg å montere det nede i front i kassa jeg også,funker ypperlig.Hadde det i mitt gamle tower. Endret 16. januar 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 hmmmm, då må jeg ofre den nedre "harddisk-rammen"? har bare 1 disk, så det skal jo gå bra..... jeg regner med at det blir best om viften suger luft igjennom radiatoren, og ut av kabinettet? har hørt om noen som monterte den andre veien, og fikk tropetemp i kabinettet Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bedre med tropetemp i kabinettet enn tropetemp på vannet (som igjen kjøler CPU). Kabinettemp har mindre å si ved vannkjøling enn luftkjøling, husk det. Jeg ville mao sugd inn i fronten Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Bedre med tropetemp i kabinettet enn tropetemp på vannet (som igjen kjøler CPU). Kabinettemp har mindre å si ved vannkjøling enn luftkjøling, husk det. Jeg ville mao sugd inn i fronten hmmmm, må vel ha ett filter og da?? noen tips til hvodan jeg kan lage det? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Bedre med tropetemp i kabinettet enn tropetemp på vannet (som igjen kjøler CPU). Kabinettemp har mindre å si ved vannkjøling enn luftkjøling, husk det. Jeg ville mao sugd inn i fronten hmmmm, må vel ha ett filter og da?? noen tips til hvodan jeg kan lage det? Knabb ei tynn strømpebukse av mora di, klipp opp og fest på ein eller anna måte. Eller du kan bruke ein jif tørrmopp klut. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Om du bruker stømpebukse så sørg at den er ganske stram ellers vil den sperre for mye luft også. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hvorfor ikke ta den i bunnen nede, istedet for å ofre diskoppheng? er da nok plass mellom gulv og bunn til det vel... (filter er seff nødvendig her, enklere å rengjøre blir det og) Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Husk at du skal få plass til pumpen oxo da! Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg har samma kabinettet, jeg bare skjærte et hull i bunn og festa den der (i midten sånn omtrent. Da er det ikke så fali åssen det blir seende ut heller. Tok meg to minutter med vinkelsliper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå