Gå til innhold

Desse folka er manipulerande


Anbefalte innlegg

Eg er no ved Ullevål sykehus, som de kan sjå, og eg lid forferdeleg, samtidig som eg burde

hjelpa folk, ute på gatene, og gjera Herrens arbeid.

 

Er Gud kjærleik?

Evangelisten Johannes, som vi kallar han, skreiv:

 

"Den som ikkje elskar, har aldri kjent Gud,

for Gud er kjærleik."

 

Dette er lenkja til sitatet: Lenkje.

 

Men, er Gud sanneleg sann kjærleik, eller kan det vera at vi, som menneskeheit, har

misforstått vår Skapar mykje gjennom åra, og kan det vera at djevelen sjølv, som er ein fallen

engel ifølgje Skrifta, òg er meint å verta heilag, og - og dette er viktig - "kva er sanning?"

 

Er kjærleik, kjærleik?

Pride-folka, seier vanlegvis dette:

"Kjærleik er kjærleik."

Kvar er dette sitatet frå? Eg veit at folka som støttar Pride og så bortetter, brukar denne

vanlege ytringa, men er det sant? Eg veit óg at sanninga er vrien, men, er et umogleg for oss

menneske å verkjeleg få vite kva sanning sanneleg er? Kva er sanning, håp, kjærleik, tru og

menneske?

 

Alt er kjærleik

"Alt er kjærleik."

Dette er eit sitat som eg høyrde frå ein ven då eg var innlagt ved Nydalen Distriktspsykiatriske

Senter, D.P.S. for kort, i 2020, ved ein 'Døgnenhet', som dei kallar dei, som faktisk er kalla

Døgnenhet 2 av Oslo Universitetssykehus, som verkar å vera Den store, feite ulven, fordi, dei

har så mykje makt, meir enn nokon kan skjøna, og fordi dei manipulerer folk til å tru at dei

hadde rett, kva gjeld 'psykose', 'schizofreni', 'schizoaffektiv lidelse' og såkalla 'paranoid

schizofreni'.

Korleis kan det ha seg at dei er så stae at dei ikkje vil skjøna sanninga?

Desse folka er sanneleg og tvangsmessig: manipulerande, torturerande, snille og veldig rare.

 

Ingve Kjosås

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IngveK skrev (På 10.7.2024 den 7.20):

Er Gud kjærleik?

Evangelisten Johannes, som vi kallar han, skreiv:

"Den som ikkje elskar, har aldri kjent Gud, for Gud er kjærleik."

Tja, for det første er Johannes 1. brev antagelig skrevet noen tiår etter at evangelisten Johannes var død, og forfatteren er anomym, så det er høyst usannsynlig at  Johannes var forfatteren.

Å påstå at Gud er kjærlighet er merkelig, da det er utallige eksempler i Bibelen på at dens Gud er hevngjerrig, sjalu, urettferdig og morderisk. 

Nå tror ikke jeg at Bibelens Gud er noe mer enn fantasi, og ser heller ingen bevis for noe annet, men hvis man skal lese Bibelen som om den var sann, framstår definitivt ikke Gud veldig kjærlig.

Sitat

Er kjærleik, kjærleik?

Pride-folka, seier vanlegvis dette:

"Kjærleik er kjærleik."

Kvar er dette sitatet frå? Eg veit at folka som støttar Pride og så bortetter, brukar denne vanlege ytringa, men er det sant? Eg veit óg at sanninga er vrien, men, er et umogleg for oss menneske å verkjeleg få vite kva sanning sanneleg er? Kva er sanning, håp, kjærleik, tru og menneske?

Dette er jo utvilsomt sant, men ikke annet enn en tautologi. I den grad den har innhold, er det for å motsi utsagn som at "Gud er kjærlighet", noe jeg jo er helt enig i at det er grunn til å motsi.

Sitat

Alt er kjærleik

"Alt er kjærleik."

Dette er helt åpenbart feil, og nesten enda dummere enn å si "alt blir bra". Hitlers jødeutryddelse (for å ta et ekstremt eksempel) var åpenbart ikke kjærlighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (På 12.7.2024 den 3:39 PM):

Tja, for det første er Johannes 1. brev antagelig skrevet noen tiår etter at evangelisten Johannes var død, og forfatteren er anomym, så det er høyst usannsynlig at  Johannes var forfatteren.

Å påstå at Gud er kjærlighet er merkelig, da det er utallige eksempler i Bibelen på at dens Gud er hevngjerrig, sjalu, urettferdig og morderisk. 

Nå tror ikke jeg at Bibelens Gud er noe mer enn fantasi, og ser heller ingen bevis for noe annet, men hvis man skal lese Bibelen som om den var sann, framstår definitivt ikke Gud veldig kjærlig.

Dette er jo utvilsomt sant, men ikke annet enn en tautologi. I den grad den har innhold, er det for å motsi utsagn som at "Gud er kjærlighet", noe jeg jo er helt enig i at det er grunn til å motsi.

Dette er helt åpenbart feil, og nesten enda dummere enn å si "alt blir bra". Hitlers jødeutryddelse (for å ta et ekstremt eksempel) var åpenbart ikke kjærlighet.

 

Kva trur du på då? Vil du sitera meg, eller vil du skriva dine eigne saker?

Viss du siterer meg, siter meg, bruk mine ord, ikkje dine eigne, og vi skal sjå kor langt vi kjem inn til Himmelen, begge oss to. ;)

 

Kor gammal er du forresten?

Når me snakkar om Johannes!

33 her! Nett så gammal som Jesus var då Han døydde på krossen, "Mine born, dette skriv eg til dykk så de ikkje skal synda. Men om nokon syndar, har vi ein talsmann hos Far. Det er Jesus Kristus, Den rettferdige. 2 Og han er ei soning for syndene våre, ja, ikkje berre for våre, men for alle i heile verda.

 

Ikkje tid til å diskutere, berre poengtera. ;)

 

Ha ein god kveld og ei god helg! Snakkast.

Lenke til kommentar
IngveK skrev (10 timer siden):

Kva trur du på då? Vil du sitera meg, eller vil du skriva dine eigne saker?

Mitt ønske med diskusjonsforumet her er å få til en dialog med dem som har annet syn enn meg, og da siterer jeg for å svare direkte på det du skriver. Hvis du synes det blir vanskelig å få tak i hva jeg faktisk mener, beklager jeg det. Jeg ønsker absolutt ikke å skjule mine egne meninger, og skriver gjerne om det.

IngveK skrev (10 timer siden):

Viss du siterer meg, siter meg, bruk mine ord, ikkje dine eigne, og vi skal sjå kor langt vi kjem inn til Himmelen, begge oss to. ;)

Dette skjønte jeg ikke. Jeg siterer deg for å svare deg med egne ord, og jeg har ingen ønske om, eller tro på at noe så ulogisk, selvmotsigende og urettferdig som Himmelen i det hele tatt eksisterer. 

IngveK skrev (10 timer siden):

Kor gammal er du forresten?

Jeg er i 50-årene. 🙂

IngveK skrev (10 timer siden):

"Mine born, dette skriv eg til dykk så de ikkje skal synda. Men om nokon syndar, har vi ein talsmann hos Far. Det er Jesus Kristus, Den rettferdige. 2 Og han er ei soning for syndene våre, ja, ikkje berre for våre, men for alle i heile verda.

Jeg er virkelig ikke i stand til å forstå hva som er rettferdig med at en uskyldig straffes for andres skyld. Det er da så urettferdig som det kan bli, etter min forståelse av ordene.

Hele ideen om synd, og hele ideen om Jesu offer, er så vidt jeg kan forstå grunnleggende urettferdig og ulogisk, og jeg klarer ikke å se verken noe rettferdig eller kjærlig i at Gud ofret seg selv til seg selv for et par dager, som et smutthull for lover han selv hadde laget. Men forklar gjerne.

IngveK skrev (10 timer siden):

Ha ein god kveld og ei god helg! Snakkast.

Ha en god dag og god helg du også. 😀

Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (På 18.7.2024 den 10:46 AM):

Mitt ønske med diskusjonsforumet her er å få til en dialog med dem som har annet syn enn meg, og da siterer jeg for å svare direkte på det du skriver. Hvis du synes det blir vanskelig å få tak i hva jeg faktisk mener, beklager jeg det. Jeg ønsker absolutt ikke å skjule mine egne meninger, og skriver gjerne om det.

Dette skjønte jeg ikke. Jeg siterer deg for å svare deg med egne ord, og jeg har ingen ønske om, eller tro på at noe så ulogisk, selvmotsigende og urettferdig som Himmelen i det hele tatt eksisterer. 

Jeg er i 50-årene. 🙂

Jeg er virkelig ikke i stand til å forstå hva som er rettferdig med at en uskyldig straffes for andres skyld. Det er da så urettferdig som det kan bli, etter min forståelse av ordene.

Hele ideen om synd, og hele ideen om Jesu offer, er så vidt jeg kan forstå grunnleggende urettferdig og ulogisk, og jeg klarer ikke å se verken noe rettferdig eller kjærlig i at Gud ofret seg selv til seg selv for et par dager, som et smutthull for lover han selv hadde laget. Men forklar gjerne.

Ha en god dag og god helg du også. 😀

Eg vil svara deg veldig kort no, fordi eg har ingen tid til å prioritere å diskutera dette på dette diskusjonsforumet: www.diskusjon.no.

Eg vil fortelja deg dette: det er og veldig ulogisk at vi, som menneske, er skapt, ikkje forma, av ingen andre, enn Gud sjølv, er det ikkje?

 

Svaret er at Jesus er Kristus og at Han ofra seg sjølv FOR OSS, og at VI er alle gåande til HIMMELEN. Du, meg, alle!

 

Høyrest ikkje det fint ut?

 

Eg er gåande til Himmelen, så å seia, og eg vil ha DEG med meg. Er du med? ;)

Lenke til kommentar
IngveK skrev (27 minutter siden):

Eg vil fortelja deg dette: det er og veldig ulogisk at vi, som menneske, er skapt, ikkje forma, av ingen andre, enn Gud sjølv, er det ikkje?

Her var det for mange nektelsen til at jeg skjønte hva du mente. Det er uansett feil å bruke logikk om dette, det handler stor sett om menneskers feilbare intuisjon, ikke logikk.

IngveK skrev (30 minutter siden):

Svaret er at Jesus er Kristus og at Han ofra seg sjølv FOR OSS, og at VI er alle gåande til HIMMELEN. Du, meg, alle!

Dette en påstand uten bevis, og uten logisk sammenheng. Jeg aner ikke hva du mener ble ofret, hvorfor det ble ofret, hvorfor det var nødvendig at det ble ofret, og hva resultatet av det var.

IngveK skrev (31 minutter siden):

Høyrest ikkje det fint ut?

Nei, jeg synes det høres helt barbarisk ut.

IngveK skrev (31 minutter siden):

Eg er gåande til Himmelen, så å seia, og eg vil ha DEG med meg. Er du med? ;)

Jeg ser ingen grunn til å tilbe en Gud som ligner på Bibelens Gud, og ønsker meg ikke til hans himmel, nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Maabren skrev (22 minutter siden):

Religiøse er manipulerande svindlere...spesiellt når di drar i gang "salgspraten" for å misjonere nye lamb inn i flokken...

Jeg er uenig, min erfaring er at de absolutt fleste religiøse oppriktig tror på det de predikerer, og derfor ikke kan betegnes svindlere. Det gjør det selvsagt ikke noe mer sant allikevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Capitan Fracassa said:

Jeg er uenig, min erfaring er at de absolutt fleste religiøse oppriktig tror på det de predikerer, og derfor ikke kan betegnes svindlere. Det gjør det selvsagt ikke noe mer sant allikevel.

Oppriktige svindlere er ikkje svindlere, må nesten være religiøs for å tru på slikt vås...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...