Grimbeorn Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Guybrush 3pwood skrev: Gamepass er en middelmådig tjeneste, underlegen PS plus. Jeg får fortsette som jeg pleier når jeg en sjelden gang vil spille på Xbox. Kjøpe et abb og si det opp 29 dager etterpå, få pengene igjen. Har aldri betalt en krone for gamepass ultimate. Er bare MS Flight sim som er verdt å spille likevel. Resten spilles på PS5 Haters gonna hate 😘 Det vil sikkert gå enda bedre nå når de øker prisene? Bra du selv innrømmer at du er en ms-hater😄 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Grimbeorn skrev (3 timer siden): Guybrush 3pwood skrev (9 timer siden): Gamepass er en middelmådig tjeneste, underlegen PS plus. Jeg får fortsette som jeg pleier når jeg en sjelden gang vil spille på Xbox. Kjøpe et abb og si det opp 29 dager etterpå, få pengene igjen. Har aldri betalt en krone for gamepass ultimate. Er bare MS Flight sim som er verdt å spille likevel. Resten spilles på PS5 Haters gonna hate 😘 Det vil sikkert gå enda bedre nå når de øker prisene? Ekspander Bra du selv innrømmer at du er en ms-hater😄 Merkelig setning.. Skal noen andre innrømme det for meg? Det går jo ikke. Har hatt samtlige Xbox, utenom Xbox one, har de i tvbenken kun for å hate de. Det burde du skjønt for lenge siden om du hadde fulgt med i timen... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 11. juli Del Skrevet 11. juli Ikke overasket siden ACT/Blizz oppkjøpet hvor oppkjøpet blir lagt over til forbrukerne men heldigvis og i motsetning til Sony så kommer alle spill fra 1st party studioer på den største Gamepass pakka på dag 1 1 Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 11. juli Del Skrevet 11. juli 10 hours ago, Guybrush 3pwood said: Merkelig setning.. Skal noen andre innrømme det for meg? Det går jo ikke. Har hatt samtlige Xbox, utenom Xbox one, har de i tvbenken kun for å hate de. Det burde du skjønt for lenge siden om du hadde fulgt med i timen... Det er jo underforstått at da trenger ingen andre påpeke det, men det ble kanskje for subtilt? Ja, har lenge skjønt at du koser deg med misnøye og med å prøve å erte opp de som foretrekker Xbox. Men hvis du kjeder deg kan du jo spille litt på din elskede PS5, er jo masse fine spill på PS+ 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 11. juli Del Skrevet 11. juli Grimbeorn skrev (4 timer siden): . Men hvis du kjeder deg kan du jo spille litt på din elskede PS5, er jo masse fine spill på PS+ Er jo det jeg gjør..... Men spiller ikke PS+ spill. Har kjøpt alle spill jeg spiller. Har kun PS+ for onlinespilling.. Lenke til kommentar
Petter Stabell Skrevet 11. juli Del Skrevet 11. juli Det som er litt vittig er at xbox lett kunne vunnet tilbake konsoll-krigen ved å lansere gratis online. Det ville svidd litt i lommeboka, men alle som kun spiller en gang i ny og ned ville lett valgt Xbox over PS. Dessuten ville de nok fortsatt beholdt de som allerede har game pass ultimate for de betaler for spillabonnement, ikke online... 🤷 PS har ikke sistnevnte kundegruppe, så gratis online der ville svidd betraktelig mye mer i lommeboka enn hos Xbox... 1 1 Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli (endret) Aldri prøvd tjenesten. Men ut ifra lanseringsshowet de hadde for en måned siden med alle de day-one titlene så vil jeg si at 200kr/mnd og oppover er innafor for de som liker de spillene de tilbyr. Men igjen, jo fler utvikler selskap de stenger ned og spillutviklere mister jobben jo fler indieselskaper og indiespill blir det. Win-win chickerfinger. Endret 12. juli av Kenhten Lenke til kommentar
rØrern Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli Xbox i seg selv mangler et skikkelig MMO spill som suger folk inn (f.eks WoW) der de må betale for et etabbonnement for å få tilgang. Det er ikke gratis å drive serverparken, ei heller alle utviklerne deres, og ikke minst enda flere grafiske designere for å skape spill o.l Det kommer en dag der dette er overflødig hvor viktigere ting får pri, men tiden er ikke ennå da folk ikke har det vanskelig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå