Monnami41 Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Hei 😊 Hvilke av disse to telefonene anbefales? Det som er viktig for meg er kamera og batteri. Ellers bør det være greit brukergrensesnitt. Finnes det andre telefoner i denne prisklassen som også kan anbefales? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Var litt dårlig timing visst du vurderer å kjøpe Pixel 7A. For kun 3 dager siden lå den ute til 3990 hos Elkjøp. Lenke til kommentar
Monnami41 Skrevet 9. juli Forfatter Del Skrevet 9. juli TheKims skrev (1 time siden): Var litt dårlig timing visst du vurderer å kjøpe Pixel 7A. For kun 3 dager siden lå den ute til 3990 hos Elkjøp. Hmmm... Kanskje jeg bør vente litt å se om den kommer på tilbud igjen 😊 Har du noen formening om disse to telefonene? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Jeg er nok ikke den rette å spørre når det kommer til telefoner. Jeg ble selv anbefalt Pixel 7A av noen her på forumet, og jeg er veldig fornøyd med kjøpet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Alternativt får du Pixel 8a fra Talkmore for 5690,- (må bare være eller bli talkmorekunde) https://nettbutikk.talkmore.no/mobiltelefoner/android/google/google-pixel-8a-128gb-bay-telenor-b2c Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Samsung Galaxy A55 er veldig komplett i denne klassen. Lenke til kommentar
nosgis Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli (endret) Nothing 2a har overlegen batteritid og ikke minst ladetid, men Pixel 7a har bedre kamera. 7a har også trådløs lading. Personlig hadde jeg gått for 2a. Har 7a som jobbtelefon, men hadde valgt 2a privat.    Endret 10. juli av nosgis Lenke til kommentar
Monnami41 Skrevet 10. juli Forfatter Del Skrevet 10. juli Jeg er litt usikker nå... Ser at man får Samsung S23 FE til rundt 6500. Er dette en ok telefon sammenlignet med de andre som er nevnt over - både 8a, 2a, Pixel 8a og Samsung A55? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Det er vel en smakssak, men jeg føler pixel telefonene er de beste på å ta bilder uten å stille på noe. Pek og knips og i de fleste tilfellene er resultatet bedre enn hos konkurrentene. Det jeg liker minst med pixel er batteritiden, noe som nok har sammenheng med at samsung lager systembrikken, TSMC produserte systembrikker er generelt sett mer strømgjerrige. Lenke til kommentar
Monnami41 Skrevet 11. juli Forfatter Del Skrevet 11. juli OC-Freak skrev (9 timer siden): Det er vel en smakssak, men jeg føler pixel telefonene er de beste på å ta bilder uten å stille på noe. Pek og knips og i de fleste tilfellene er resultatet bedre enn hos konkurrentene. Det jeg liker minst med pixel er batteritiden, noe som nok har sammenheng med at samsung lager systembrikken, TSMC produserte systembrikker er generelt sett mer strømgjerrige. Takk for svar 😊 Batteritiden er viktig for meg, men det er også kamera 🙈 Skal lese meg litt opp, og se om jeg blir klokere 😊 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. juli Del Skrevet 11. juli Denne siden rangerer kamera på mobiler, det kan være til hjelp https://www.dxomark.com/smartphones/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå