GĂ„ til innhold
đŸŽ„đŸŽ…â„ïžGod Jul og Godt NyttĂ„r fra alle oss i Diskusjon.no ×

Google Pixel 7A vs Nothing Phone 2A

Anbefalte innlegg

Hei 😊 Hvilke av disse to telefonene anbefales? Det som er viktig for meg er kamera og batteri. Ellers bĂžr det vĂŠre greit brukergrensesnitt. Finnes det andre telefoner i denne prisklassen som ogsĂ„ kan anbefales?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TheKims skrev (1 time siden):

Var litt dÄrlig timing visst du vurderer Ä kjÞpe Pixel 7A. For kun 3 dager siden lÄ den ute til 3990 hos ElkjÞp.

Hmmm... Kanskje jeg bĂžr vente litt Ă„ se om den kommer pĂ„ tilbud igjen 😊 Har du noen formening om disse to telefonene? 

Lenke til kommentar

Nothing 2a har overlegen batteritid og ikke minst ladetid, men Pixel 7a har bedre kamera. 7a har ogsÄ trÄdlÞs lading.

Personlig hadde jeg gÄtt for 2a. Har 7a som jobbtelefon, men hadde valgt 2a privat.

Endret av nosgis
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker nÄ... Ser at man fÄr Samsung S23 FE til rundt 6500. Er dette en ok telefon sammenlignet med de andre som er nevnt over - bÄde 8a, 2a, Pixel 8a og Samsung A55?

Lenke til kommentar

Det er vel en smakssak, men jeg fÞler pixel telefonene er de beste pÄ Ä ta bilder uten Ä stille pÄ noe. Pek og knips og i de fleste tilfellene er resultatet bedre enn hos konkurrentene.

Det jeg liker minst med pixel er batteritiden, noe som nok har sammenheng med at samsung lager systembrikken, TSMC produserte systembrikker er generelt sett mer strÞmgjerrige. 

Lenke til kommentar
OC-Freak skrev (9 timer siden):

Det er vel en smakssak, men jeg fÞler pixel telefonene er de beste pÄ Ä ta bilder uten Ä stille pÄ noe. Pek og knips og i de fleste tilfellene er resultatet bedre enn hos konkurrentene.

Det jeg liker minst med pixel er batteritiden, noe som nok har sammenheng med at samsung lager systembrikken, TSMC produserte systembrikker er generelt sett mer strÞmgjerrige. 

Takk for svar 😊 Batteritiden er viktig for meg, men det er ogsĂ„ kamera 🙈 Skal lese meg litt opp, og se om jeg blir klokere 😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...