GÃ¥ til innhold

Google Pixel 7A vs Nothing Phone 2A


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TheKims skrev (1 time siden):

Var litt dårlig timing visst du vurderer å kjøpe Pixel 7A. For kun 3 dager siden lå den ute til 3990 hos Elkjøp.

Hmmm... Kanskje jeg bør vente litt å se om den kommer på tilbud igjen 😊 Har du noen formening om disse to telefonene? 

Lenke til kommentar

Nothing 2a har overlegen batteritid og ikke minst ladetid, men Pixel 7a har bedre kamera. 7a har også trådløs lading.

Personlig hadde jeg gått for 2a. Har 7a som jobbtelefon, men hadde valgt 2a privat.

 

 

 

Endret av nosgis
Lenke til kommentar

Det er vel en smakssak, men jeg føler pixel telefonene er de beste på å ta bilder uten å stille på noe. Pek og knips og i de fleste tilfellene er resultatet bedre enn hos konkurrentene.

Det jeg liker minst med pixel er batteritiden, noe som nok har sammenheng med at samsung lager systembrikken, TSMC produserte systembrikker er generelt sett mer strømgjerrige. 

Lenke til kommentar
OC-Freak skrev (9 timer siden):

Det er vel en smakssak, men jeg føler pixel telefonene er de beste på å ta bilder uten å stille på noe. Pek og knips og i de fleste tilfellene er resultatet bedre enn hos konkurrentene.

Det jeg liker minst med pixel er batteritiden, noe som nok har sammenheng med at samsung lager systembrikken, TSMC produserte systembrikker er generelt sett mer strømgjerrige. 

Takk for svar 😊 Batteritiden er viktig for meg, men det er også kamera 🙈 Skal lese meg litt opp, og se om jeg blir klokere 😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...