Spillredaksjonen Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Utviklarstudio lagt ned etter 27 år Elex-utviklar Piranha Bytes er historie, melder fleire. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli De har ikke lagd et bra spill siden Gothic 2. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Kjøpte i sin tid Elex 2 på superbilligsalg med gratis frakt. Tankegangen var vel at om det ble en oppfølger så kunne ikke serien være så ille. Har enda ikke pakket det ut av plasten. Burde vel tatt hintet. Kan ikke si det frister mer å ta av forseglingen nå i alle fall. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Synd. Risen var egentlig et utrolig bra rollespill som klødde en kløe jeg ikke visste jeg hadde, og jeg skulle gjerne sett noe tilsvarende. Mulig Gothic remaken blir nettopp det, men det er kanskje noen andre som utvikler det? Lenke til kommentar
SkebbZ Skrevet 10. juli Del Skrevet 10. juli Gothic serien var interessant da den ga deg full frihet til å gjøre feil. https://youtu.be/qP40AZDGIvI Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli liker ikke soulslikes uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå