Evil-Duck Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Var uheldig å få en steinsprut i ruta i går. Fikk time hos Riis bilglass for å få ordnet steinspruten i dag. Etter reprasjon var jeg ikke veldig fornøyd da jeg ikke ser noe forskjell på vinduet, jeg kjenner og at ruta fortsatt ikke er helt glatt der steinspranget traff. Har aldri fått en rute reparert på denne måten, men hadde inntrykk av at skaden nesten skulle være usynlig etter. Jeg ser dog ikke ingen forskjell fra før og etter reprasjon, verkstedet sa at det ikke blir skjult, men at det bare er for å hindre spredning av sprekker. Stemmer dette? Før reparasjon Etter represjon Overaskende vanskelig å få ett kamera til å fokusere på ett vindu, men det vises forhåpentligvis greit. Noen erfaring med slike reparasjoner og om dette bare er slik det er og en må bytte rute for å få det mer bort? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Helt vanlig ja, skal bare hindre at ruten sprekker mer. Hele ruten må byttes om sprekken kommer i synsfeltet, det hadde ikke vært nødvendig om det var mulig å "fjerne" sprekken. Tror jeg fikk steinsprutskade 6-7 ganger de par årene jeg hadde bil i Oslo, to av gangene kom det i synsfeltet og hele ruten måtte byttes. Andre gang hadde jeg heldigvis oppgradert til delkasko. 1 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Som andre sier man får det ikke helt bort, hele greia er for at ruta ikke skal sprekke mer. 1 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. juli Forfatter Del Skrevet 8. juli (endret) Takker for svar, da har jeg lært noe nytt i dag og skal ikke krangle noe med verkstedet om det Endret 8. juli av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli For å ytterligere bekrefte: Har hatt to steinsprut som er utbedret. Begge synes. Ett av de så mye at jeg en gang til og med var i tvil og dro innom firmaet som utbedret steinspruten for å høre med de om det var ny steinsprut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå