Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dieselbil med stort baksete.


Anbefalte innlegg

Har for tiden en 2015 Sharan 4M, men den har mye problem med AdBlue, partikkelfilter osv. Nå er den siste ungen så stor at vi ikke trenger å ha med en barnevogn, men vi vil gjerne ha et bredt baksete pga barnestoler. Hvilke alternativer finnes som ikke er VAG eller har tysk Premium pris? Stasjonsvogn eller SUV. Vil ha dieselbil pga campingvogn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takker for svarene! Det er kanskje ikke VAG jeg vil bort i fra, men har hatt to VW med 2.0 TDI som har hatt turboras. Hvordan er feks Toareg ca 2016-17 modell? 3.0 V6 virker å være en bedre motor. Kan man få den uten luftfjæring? Her jeg bor blir det kaldt om vinteren og to kompiser med Allroad og E-klasse har hatt måttet bytte kompressor. Filmen er av turboen på Sharanen. Hadde samme problem på en Passat for fire år siden. Sharanen har gått ca 160K, Passaten var vel omtrent det samme.

 

 

Endret av PolarD
Lenke til kommentar

Kjøper du en bil som er fullspekket med utstyr, 4wd, automat og litt frisk motor så blir det dyrt før eller siden. 

Hvis du ikke reparerer noe selv, så bør du ha 20-30 tusen i reserve. 

Har selv måtte koste på min Insignia 2014 4x4 ca 35 tusen de siste 3 årene utenom vanlig service. 

Lenke til kommentar
6 hours ago, Opelduude said:

så bør du ha 20-30 tusen i reserve. 

Har selv måtte koste på min Insignia 2014 4x4 ca 35 tusen de siste 3 årene

Det var vel ikke så ille. Har du Auda med V6 tdi bør du trolig ha 100-150 tusen i reserve dersom kjede, strammere, glidere eller kamaksler ryker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...