Sovna Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli X19x11 skrev (1 time siden): Detomaso Pantera, alltid likt utseende på dem, de er rå Apropos like. To stk. Porsche 959 nedover raka på Le Mans. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli (endret) Sovna skrev (11 timer siden): Som liksom denne Olaf visste om🤔.. Ikke f.. om han gjorde. 😂 Den ble produsert i respektabelt antall, i nesten 40 år, fra 1952 til 1988, og det mysser av de i Afrika og andre steder. Grillen og hytta er heller ikke veldig vanskelig å kjenne igjen. Ferrari brukte de i flere år Endret 12. juli av 0laf 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli 0laf skrev (1 time siden): Den ble produsert i respektabelt antall, i nesten 40 år, fra 1952 til 1988, og det mysser av de i Afrika og andre steder. Grillen og hytta er heller ikke veldig vanskelig å kjenne igjen. Ferrari brukte de i flere år Javel ja, får vel stole på deg da.🤠 Veldig tøffe bilder. Lurer litt på hvor F1 transporten er på vei på det bildet. I alle fall må det være innkjøringen til selve anlegget. Får en følelse av Spa Francorchamps.. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli (endret) Sovna skrev (2 timer siden): Javel ja, får vel stole på deg da.🤠 Veldig tøffe bilder. Lurer litt på hvor F1 transporten er på vei på det bildet. I alle fall må det være innkjøringen til selve anlegget. Får en følelse av Spa Francorchamps.. Skal jeg innrømme at jeg måtte Google, men ikke fordi jeg ikke kjente igjen bilen, men fordi jeg husket feil, jeg hadde det for meg at det var en Fiat 182, men de eneste bildene som kom opp var av Fiat Bravo, som hadde nummer 182. Er så vant til personbilene, hvor alt starter med 1xx, så ble litt forvirret, men fant det rette tallet ganske raskt, som jo var 682. Det siste bildet er helt riktig Spa Francorchamps, i 1962, med tre Ferrari 156 på Flyat'en (alle tre Ferrariene ble destruert av Ferrari året etter, i 1963). Endret 12. juli av 0laf 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 12. juli Del Skrevet 12. juli 0laf skrev (30 minutter siden): Skal jeg innrømme at jeg måtte Google, men ikke fordi jeg ikke kjente igjen bilen, men fordi jeg husket feil, jeg hadde det for meg at det var en Fiat 182, men de eneste bildene som kom opp var av Fiat Bravo, som hadde nummer 182. Er så vant til personbilene, hvor alt starter med 1xx, så ble litt forvirret, men fant det rette tallet ganske raskt, som jo var 682. Det siste bildet er helt riktig Spa Francorchamps, i 1962, med tre Ferrari 156 på Flyat'en (alle tre Ferrariene ble destruert av Ferrari året etter, i 1963). Akkurat ja, såpass Fiat fetisj. Disse bildene har jeg aldri sett. Så selvsagt smatt de glatt ned i bilde-appen på macén.. Og det siste her burde vel være fra Monte Carlo.. Lenke til kommentar
0laf Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli (endret) Sovna skrev (28 minutter siden): Og det siste her burde vel være fra Monte Carlo.. Ja, Monaco Grand Prix i 1962 Sovna skrev (28 minutter siden): Akkurat ja, såpass Fiat fetisj. Egentlig ikke, mer Ferrari-fetisj, og Fiat er jo jalla-ferrari for fattigfolk. Endret 13. juli av 0laf 2 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli (endret) Ikke så mye "god gammal bil" igjen på denne, men kunne godt tatt årets Ridler-vinner Corvette Concept 1953 Får ta med en god gammal også, Kadett C Coupe Endret 13. juli av 0laf 1 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 13. juli Del Skrevet 13. juli Du skal ha fet lommebok for å få et eksemplar av denne.. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Konservativ som jeg er så hvorfor ikke : https://www.tv2.no/broom/opel-insignia-opc-unik-versting-til-salgs-for-halv-pris/13770119/ Lenke til kommentar
Pizza3333 Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Den ultimate bilen! Har lenge snust på ny morro bil. Men må nok nøye meg med en Cayman eller noe lignende. Kan nok aldri realisere 356-drømmen, men er mange fine eksemplarer å se på museum! 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli I svarteste f.. Hvorfor kunne ikke jeg fått den istedenfor? Idioter!!! Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 14. juli Del Skrevet 14. juli Da kunne den blitt sånn.. Mercedes Benz 450 sel. 6,9 liter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå