Nimrad Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Har blitt litt forelska i Citröen CX i det siste. Hvilken god gammal bil kunne du tenkt deg? 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli (endret) Kjørte en del med BMW 3,0S i Finland og 3,0Si her i Norge for lenge siden.(begge var firmabiler) Kunne tenke meg en Si igjen.. Endret 8. juli av Jarmo 1 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Kjørte en Mazda 626 Combi GTi i mange år, og det var en god bil. Godt over 230 000 på kjørelengde når jeg solgte den. Liker ikke at nye biler er så mye mer bokset inn og at pedalvandringen føles litt "plastikk". Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Jeg er en sucker for skikkelig brum-brum, så jeg hadde elsket 70-talls Corvette, Charger og Challenger. Riktignok havner disse for det meste i gammel bil kategorien og ikke god, for det meste annet enn rett frem strekk. Men ok, for litt mer svinger ville jeg hatt alt av Aston Martin innen riktig alder. James Bonds DB6 kanskje? Men mulig du mente biler innen noenlunde fornuftig prisnivå da.... 4 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Om uendelig med cash, en mint lamborghini miura. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Lada Niva har alltid vært en drøm, men jeg liker ikke Z. 3 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli BMW E24 635 CSi eller BMW E31 850 CSi har alltid vært mine drømmebiler Om det skal være noe litt mer koselig så kunne jeg tenkt meg en Morris Mini 1 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli En gen 2 Suzuki Jimny har vært på ønskelista en stund. En liten rakker som kan ta for seg de fleste jobber, enkel å skru på, lett tilgjengelige deler for vedlikehold og modifikasjon, så er jo den unektelig sjarmerende 😏 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Piaggio Ape Fiat 127 Yugo Cabrio 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Nissan Skyline 32 kunne jeg gjerne hatt. 1 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Ferrari F40 (bare jobbe noen timer overtid først..🤠) 2 1 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Sånn bortsett fra dem "opplagte" amerikanske muskelbilene fra 60-70 tallet så kunne jeg godt tenke meg en 1984 - 1989 mod Volvo 240 GL. Gjerne original Turbo, men ikke noe must. 2 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Jeg opprettet denne tråden for en stund siden: Fikk en del gode forslag. Denne lexusen kom for salg for noen dager siden: https://www.finn.no/324475397 Denne Mercedes frister også: https://www.finn.no/352555194 Men jeg har egentlig ikke endret mening, bmw e23 er nok der jeg ville kjøpt. V12 manuell. Kjøpet er utsatt litt, ble plutselig eier av en gravemaskin. 1 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Nimrad skrev (3 timer siden): Har blitt litt forelska i Citröen CX i det siste. Hvilken god gammal bil kunne du tenkt deg? Hvorfor eier du ikke en allerede? Livet er kort og det kommer en tid der det blir vanskelig og få tak i bensin. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli (endret) Sjørøver skrev (26 minutter siden): Denne Mercedes frister også: https://www.finn.no/352555194 Eneste Mercen jeg kunne tenke meg heter 500E. Endret 8. juli av Jarmo Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Honda Integra har vært drømmebilen i en stund. 1967 Mustang nær andreplass. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 8. juli Del Skrevet 8. juli Jarmo skrev (16 minutter siden): Eneste Mercen jeg kunne tenke meg heter 500E. Min første bil var en w124, og e500 var drømmebilen i mange år. Skal ha meg en 190e en dag. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå