Gå til innhold

Får ikke AW6 til å tracke søvn

Anbefalte innlegg

Har brukt en Ultra2 i et halvårs tid. Den logget søvn helt som normalt. Var ikke noe jeg trengte å tenke på. Så byttet jeg tilbake til en AW6 som jeg har brukt tidligere. Da uten noe problem med søvntracking. Nå får jeg den altså ikke til å logge søvn i det hele og store. 

Hvor kan jeg få kyndig hjelp til dette? Har gått igjennom hele smørbrødlista til Autosleep support, men så langt har ingenting fungert. Noen som har vært borti det samme og vet hva som kanskje må gjøres?
Lista ser forøvrig slik ut:

1. Delete the AutoSleep iPhone app. It will prompt you to delete the local cached data and settings. This is ok. It will then confirm that you want to keep health data. Do not delete the health data and you will be ok. 
2. Power the iPhone off and on. i.e. Completely off and then back on as per this link. 
3. Power the Watch off and on. 
4. Download the AutoSleep iPhone app again. 
5. Start the AutoSleep iPhone app and go through the setup process carefully accepting health permissions. MAKE SURE THAT ALL SWITCHES ARE TURNED ON when asked about health permissions. 
6. After about 5 minutes, install the Apple Watch app (if required). 

B) If it is still not working:

It is a bug with the Apple update that breaks health data permissions for 3rd party apps. Only a small number of people are reporting it, but everyone so far has fixed it by following these steps. 

Here’s what to do: 

1. Go into the Apple Watch Settings app. It has a picture of a watch on the icon with a black background. 
2. Select Health. 
3 .Select Health Details. 
4. Check that age, gender, height and weight are correct. If any are missing then press Edit in the top right corner to correct them .
5. What you will now need to do is Unpair the Watch, then pair again. It’s a bit time consuming but it usually always fixes the problem. This link has a section that shows how to unpair and pair the Watch. 
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slo av 3 brytere i appen autosleep, og nå tracker den igjen! Var nok den der "Awake when driving" som gjorde det. befinner meg på en båt i bevegelse, så den tok det nok som at jeg alltid var på farten.IMG_D7DA4E929741-1.thumb.jpeg.59d303a68a73eaf3b64ef70bab96da37.jpeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...