dstro Skrevet 6. juli Del Skrevet 6. juli Hei, Kjøpte nylig en Android Car Player til min Skoda Octavia 2007, og den endte opp med å ikke ville boote etter installering. Jeg endte da med å sette tilbake den gamle spilleren, og da ville heller ikke den boote. Er det noen her som har en forklaring/fix på problemet? Har sett over alt av ledninger, og det skal være plugget i skikkelig og rett. Legger ved bilder av den gamle car play’en, og sikringene (utifra det jeg kunne se var ikke sikringene ødelagt). Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli Sjekk at både B+ og ACC har spenning. Og ad jord/minus er tilkoblet. Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli (endret) Bildene vedlagt er helt svart, usikker på hva bildene skal vise? En måte å teste på er å bruke et løst 12 V batteri. Da er det enklere å forsikre seg det er koblet riktig. Et voltmeter er også viktig verktøy, for å forsikre seg en har koblet riktig polaritet, samt spenning er riktig. Endret 7. juli av toralfb 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå