TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. juli Del Skrevet 6. juli (endret) Denne leken fungerer samme som "Jeg har... -leken". Men her tenkte jeg at vi nevner det man tror folk vil mislike. Hvis det viser seg at personen under liker/spiser det samme, da skal man si "samme her".  Slik fungerer det: Person A): Liker kaffe  Person B): Mer til deg Jeg spiser sushi.  Person C): Mer til deg Drikker tomat juice nÄ.  Person D): Samme her Skal drikke spinat smoothie.  Person E): Mer til deg Skal spise brÞdskiver med leverpostei og ost i lag nÄ.  Person F): Mer til deg Spiser smalahove nÄ.  Osv...  Jeg gir Êren i og starte denne leken: Jeg liker brÞdskiver med makrell i tomat med ost pÄ toppen. Endret 8. juli av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juli Forfatter Del Skrevet 11. juli Hvorfor vil ingen teste ut denne leken jeg lagde? đđđ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. juli Del Skrevet 11. juli (endret) Mer til deg  Har akkurat spist sushi đŁ Endret 11. juli av Entern Lenke til kommentar
SkjelvgrĂ„t Skrevet 11. juli Del Skrevet 11. juli 3 hours ago, TheDarkSycamore - SCM said: Hvorfor vil ingen teste ut denne leken jeg lagde? đđđ Fordi det er en dĂ„rlig lek og for folk som er 8 Ă„r i hodet. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juli Forfatter Del Skrevet 11. juli Quakecry skrev (13 minutter siden): Fordi det er en dĂ„rlig lek og for folk som er 8 Ă„r i hodet. Ikke vĂŠre sĂ„ krass og negativ. đđ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juli Forfatter Del Skrevet 11. juli Entern skrev (1 time siden): Mer til deg  Har akkurat spist sushi đŁ Mer til deg. Liker brĂždskive med leverpostei og ost pĂ„ toppen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. august Forfatter Del Skrevet 26. august SĂ„ stille det var i denne leken da. đđ„ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august TheDarkSycamore - SCM skrev (PÄ 11.7.2024 den 5:51 PM): Mer til deg. Liker brÞdskive med leverpostei og ost pÄ toppen. Mer til deg Liker loff med gulost og sennep Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august Forfatter Del Skrevet 27. august Det har jeg aldri prÞvd. Kanskje prÞve det en dag. Spiser skjeldent ansjos pÄ brÞd skive eller pÄ rundstykke. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. august Del Skrevet 27. august Mer til deg Jeg liker sild pÄ brÞdskive Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september Forfatter Del Skrevet 3. september Jeg kan spise det, er ikke akkurat sÄ veldig stor fan av det. SÄ, mer til deg. Jeg liker brÞd i fat. (Opprevet brÞdskiver i en fat med sukker og melk i. Man kan tilsette syltetÞy i den ogsÄ med Þnskelig.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ