Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fortsatt skrapelyd fra bremser selv etter rens og smøring


Anbefalte innlegg

Hei, skrev tidligere om en skrapelyd jeg hørte når jeg bremser i lav fart. Varierer litt når den kommer og høres kun når radioen er av. 

Fikk verksted til å rense og smøre bremsene foran, men har ikke løst problemet. Så veldig nysgjerrig på om hva som kan skape denne lyden? 

Høres kun når bremser sakte ned i lav fart og har bremsen lenge inne, feks hvis jeg må stoppe helt opp. 

Antar jo at verkstedet hadde gitt beskjed hvis de fant noe store feil på bremsene mine!? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har du hvor mange tråder om bil ditt og datt? Kanskje du skulle ha laget en egen tråd om alle de rare problemene bilen din har?

Du har bremseklosser som griper i mot en bremseskive. Så at det kommer noen lyd er ikke uvanlig. 

Endret av TheKims
Lenke til kommentar
TheKims skrev (1 time siden):

Nå har du hvor mange tråder om bil ditt og datt? Kanskje du skulle ha laget en egen tråd om alle de rare problemene bilen din har?

Du har bremseklosser som griper i mot en bremseskive. Så at det kommer noen lyd er ikke uvanlig. 

Rare problemer? Er vel det man bruker dette forumet for, å lære og spørre om div ting angående bil? Er d rart problem hvis bremsene lager skrape lyd? 

Angående andre tråder, aldri hatt noe problemer, utenom div spørsmål for å lære mer om bil og unngå problemer 

Er vel heller ditt svar som er rart etter mitt syn. Men hvis de plager deg, så er d ikke noe tvang å lese! 

Lenke til kommentar
dan83 skrev (10 minutter siden):

Rare problemer? Er vel det man bruker dette forumet for, å lære og spørre om div ting angående bil? Er d rart problem hvis bremsene lager skrape lyd? 

Angående andre tråder, aldri hatt noe problemer, utenom div spørsmål for å lære mer om bil og unngå problemer 

Er vel heller ditt svar som er rart etter mitt syn. Men hvis de plager deg, så er d ikke noe tvang å lese! 

Verksted har sjekket og alt er i orden. Jeg skriver at det er helt normalt at det kommer noen lyder når man bremser. Visst du føler deg angrepet, så beklager jeg det. Det var absolutt ikke min intensjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...