Gå til innhold

Hva er årsaken til Høyre-vekst i Europa.


Hva er årsaken til Høyre-vekst i Europa.  

178 stemmer

  1. 1. Årsaken til høyresidens vekst i Europa. (kan velge flere)

    • EU-direktiver
      27
    • Inflasjon/Fattigdom
      66
    • Innvandring(alle typer)
      132
    • Flyktinger
      87
    • Klima-politikk
      54
    • Venstre-ekstremisme Generelt
      53
    • Kjønnspolitikk/pride
      55
    • Høyrepartier er gode på sosiale medier
      15
    • Kriminalitet
      84
    • Annet, skriv om det.
      10
  2. 2. Tror du høyresiden vil fortsette å vokse resten av 20'tallet?

    • Ja
      148
    • Nei
      30


Anbefalte innlegg

6 minutes ago, Tussi said:

Jeg synes jo det er noe spesielt at han fikk medhold i det hele tatt etter å ha begått voldelig kriminalitet i Norge. ..

Og jeg er ikke ytre høyre

Jeg syns også at asylsøkere som begår lovbrudd bør sendes ut sånn generelt sett. Men det må gjøres etter gjeldende lover og regler, ikke bare hva noen mener. Jeg kjenner ikke saken i detalj, men ser ikke bort fra at det ble gjort feil fra myndighetenes side. I så fall er det et tegn på et sterkt rettsvern. Om man ønsker å unngå slikt i fremtiden er det grundig arbeid i vedtaket som er løsningen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mannen med ljåen skrev (8 minutter siden):

Han er trangbodd og sårbar, og mangler fritidstilbud. Selvsagt er det Norge sin feil.
Selvsagt skal han ha familiegjenforening ved å hente familien til Norge i stedet for å dra hjem til familien.
Alle har rett til å få trygdebolig i Norge, for det står i Menneskerettighetene og Folkeretten.
Norge er avhengig av at kriminelle og trygdede velger å bo i Norge, for vi har mangel på "arbeid"skraft.

Jeg vet ikke når det går opp for folk flest at dagens politikk ikke er bærekraftig.
Det er mye snakk om bærekraft. Kan ikke engang kjøpe en matvare uten at emballasjen skriver med store bokstaver at emballasjen er klimakompensert. Alt skal være bærekraftig. Eller?

Vi har behov for arbeidskraft, det er det ingen tvil om. Men det er ingenting som tilsier at kriminelle som ikke er statsborgere eller forfulgt i eget hjemland skal få bli....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmålet er hvorfor vi har så stort behov for arbeidskraft.
Hvis vi hadde tusenvis av færre grunnløse asylsøkere, hadde vi også hatt behov for tusenvis av færre boliger.
Da hadde vi heller ikke trengt fullt så mange polske snekkere som bygger trange leiligheter på matjorda.
Vi hadde ikke trengt så mange svenske sykepleiere, da vi hadde hatt færre voldsofre og syke.
Vi hadde trengt færre tolker, færre politi, færre spesiallærere, mindre strøm osv...

Å være verdens trygdekontor koster oss masse ressurser på alle måter. Jo flere trygdede kriminelle vi slipper inn, dess mer arbeidskraft trengs for å forsørge dem. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (16 minutter siden):

Vi har behov for arbeidskraft, det er det ingen tvil om. Men det er ingenting som tilsier at kriminelle som ikke er statsborgere eller forfulgt i eget hjemland skal få bli....

Jupp, vi trenger kvalifisert arbeidskraft og som kan hoppa på jobb nesten med en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...