Gå til innhold

Hva er årsaken til Høyre-vekst i Europa.


Hva er årsaken til Høyre-vekst i Europa.  

174 stemmer

  1. 1. Årsaken til høyresidens vekst i Europa. (kan velge flere)

    • EU-direktiver
      26
    • Inflasjon/Fattigdom
      63
    • Innvandring(alle typer)
      130
    • Flyktinger
      85
    • Klima-politikk
      51
    • Venstre-ekstremisme Generelt
      52
    • Kjønnspolitikk/pride
      54
    • Høyrepartier er gode på sosiale medier
      14
    • Kriminalitet
      82
    • Annet, skriv om det.
      10
  2. 2. Tror du høyresiden vil fortsette å vokse resten av 20'tallet?

    • Ja
      144
    • Nei
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VifteKopp skrev (På 14.9.2024 den 3:51 AM):

En unormal høy vekst pga. ukrainske innvandrere. 

Norsk befolkningsvekst de siste 10 årene ligger på 0.8%. Det er ikke i nærheten av nok til å få syv millioner mennesker på 2040-tallet som du hevdet. 

Sjekk dine egne poster. Du var den første som tok opp Kongo. 

Jeg tok ikke opp Kongo først, du er en forbanne løgner.
Det var en mindre befolkningsvekst under pandemien, mener du at jeg skal ta hensyn til dette?

Dette var FØRSTE GANGEN Kongo ble nevnt, og det var av DEG:

 

 

Skjermbilde 2024-09-15 204950.png

Lenke til kommentar
freedomseeker skrev (33 minutter siden):

Jeg tok ikke opp Kongo først, du er en forbanne løgner.

Dette var FØRSTE GANGEN Kongo ble nevnt, og det var av DEG:

Jeg beklager. Jeg ser nå at jeg har diskutert dette med to forskjellige brukere. Det var først @Lite kreativt navn, som nevnte Kongo og forsvant ut av diskusjonen, før du fortsatte tråden, uten at jeg la merke til at du var en annen.

Det er vel derfor man bør ha profilbilder.  

Sitat

 

Det var en mindre befolkningsvekst under pandemien, mener du at jeg skal ta hensyn til dette?

 

Selv hvis man fjerner pandemiårene, får man ikke en befolkningsvekst som tilsier over 7 millioner innbyggere på førtitallet. 

freedomseeker skrev (33 minutter siden):

Vi fører verdens mest radikale innvandringspolitikk, og den er ifølge Brenna/AP forsvarlig:

https://www.nettavisen.no/okonomi/norge-topper-innvandringstall-i-skandinavia-vi-forer-en-naiv-politikk/s/5-95-1998604

 

Skjermbilde 2024-09-15 205509.png

Skandinavias mest radikale, ikke verden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nederland vi på like linje med flere andre EU land reservere seg mot unionens asyl­politikk:
https://www.dutchnews.nl/2024/09/dutch-minister-tells-the-eu-she-wants-a-migration-opt-out/

I Norge så har diskusjonen vært det motsatte, at man mener at asyl- og migrasjonspakten vil bli for streng.

Schengenavtalen er i prinsippet død, Tyskland har innført passkontroll på alle sine grenseoverganger pga irregulær innvandring:
https://home-affairs.ec.europa.eu/policies/schengen-borders-and-visa/schengen-area/temporary-reintroduction-border-control_en
"Security risks related to irregular migration, including smuggling, at the EU's external borders, continue to lead to increased levels of irregular entries, exacerbating already tense accommodation situation for refugees, especially in the context of the admission of Ukrainian nationals; borders with Belgium, The Netherlands, Luxembourg and Denmark."

 

"GERMANY: Government Announces Plans to Tighten Controls at All Borders ― First Deportation to Afghanistan Since Taliban Takeover ― Senior Official Proposes Deportations to Rwanda"
Special Commissioner for Migration Agreements Joachim Stamp has suggested that migrants who enter the EU irregularly via the eastern borders could be deported to Rwanda."
https://ecre.org/germany-government-announces-plans-to-tighten-controls-at-all-borders-―-first-deportation-to-afghanistan-since-taliban-takeover-―-senior-official-proposes-deportations-to-rwanda/

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...