skaftetryne32 Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar RJohannesen skrev (11 minutter siden): Hvis du virkelig vil hjelpe då kan du stille som lekdommer. Et stort problem i både volds og voldtektsaker er at selv om overgriper innrømmer hendelser så frikjenner lekdommere fordi de synes synd på overgriper. Enda bedre kjempe for å bli kvitt faenskapen, lekdommere fremstår som temmelig antikvarisk i 2025. Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar Letterboxd skrev (På 3.7.2024 den 21.51): Samtidig er jeg veldig venstre når det kommer til økonomi. Jeg brukte stemme på Rødt men de er så naiv når det kommer til straffer og kulturrelativisme. Finnes det interesseorganisjoner i Norge som ikke handler om "awareness" men om å presse politkere til å ha strengere straffer? Er det mulig å forandre Rødt fra innsiden, eller blir jeg sparket ut hvis jeg blir med i partiet og nevner dette synet? Jeg ville valgt nettopp Rødt som en perfekt organisasjon for å endre samfunnet i den retningen du ønsker. Rødt er en klassisk populistisk organisasjon hvor den som roper høyest om de mest ekstreme meningene får mest oppmerksomhet. Det umiddelbare målet er jo å få mest mulig oppmerksomhet som forhåpentligvis skal lede til mer oppslutning, og så får politikken komme etterhvert. Er du flink kan du altså forme den politikken. Rødt er jo enig med FrP på flere og flere områder. Er du flink og får gehør kan du skape en konkurranse mellom FrP og Rødt. Alt dette hviler selvsagt på at du klarer å jobbe for en organisasjon som hater demokrati og som vil ha revolusjon og kommunisme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå