Gå til innhold

Seier Gud verkjeleg...


Gjest Slettet-tkK5BG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-tkK5BG

Eg tykkjer for øvrig denne diskusjonen byrjar å bli uhorveleg irriterande og faktisk ganske kjedeleg, anten legg eg ned tråden, om eg får lov, ellers så får de oppføra dykk som menneske det går an å diskutera med. Ironien kan de droppa. Eg er ute etter seriøse svar. Takk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG

Uansett, kan me, det vil seia eg, leggja ned tråden? Den er jo heilt på bærtur ut frå emnet. Moderator?

Eg ser svara, så legg eg ned tråden, fånyttes å diskutera her uansett, beklagar. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG
nebrewfoz skrev (Akkurat nå):

At det nok hadde lønt seg å skape lyset først, og deretter himmelen og jorda.
Da hadde kanskje resultatet blitt bedre?

Vel, eg meiner, og dette er sant, at lyset vart ikkje skapt, det vart "skrudd på" om du skjønar. Altså, kva står det? Jo: "Gud skapte i opphavet himmelen og jorda." Det siterte eg ordrett utan å sjå for øvrig, ikkje for å skryte, men det er så lett som det.

Og kva står så vidare? No lyt eg faktisk kopiera og lima inn for å ikkje ta feil her:

"Jorda var aud og tom, mørker låg over djupet, og Guds ande svevde over vatnet. Då sa Gud: «Det skal bli lys!» Og det vart lys. Gud såg at lyset var godt, og Gud skilde lyset frå mørkret. Gud kalla lyset dag, og mørkret kalla han natt. Og det vart kveld, og det vart morgon, første dagen."

https://bibel.no/nettbibelen/les/nn-2024/GEN/GEN.1

Så? Kva skjer når du skrur på ein lysbrytar? Jo, du tenner liksom gnisten til det som alt er der. På eit vis. Eg er ingen elektrikar, men såpass skjønar eg, at alt er liksom førebudd, og alt eg treng å gjera då, det er å skru på lyset. Likeins med Gud, han "skrudde på Lyset", Han. :) 

Lenke til kommentar
Slettet-tkK5BG skrev (53 minutter siden):

Eg tykkjer for øvrig denne diskusjonen byrjar å bli uhorveleg irriterande og faktisk ganske kjedeleg, anten legg eg ned tråden, om eg får lov, ellers så får de oppføra dykk som menneske det går an å diskutera med. Ironien kan de droppa. Eg er ute etter seriøse svar. Takk.

Slettet-tkK5BG skrev (46 minutter siden):

Uansett, kan me, det vil seia eg, leggja ned tråden? Den er jo heilt på bærtur ut frå emnet. Moderator?

Hva om du starter med å fortelle akkurat hva som er emnet å diskutere ? Og i en diskusjon må man også tåle at det er de som er uenige med deg, og at du får svar du ikke liker, spesielt innenfor tro der alt de troende faktisk har av bevis er tro, og tro er ikke bevis, du kan si at du vet at gudene dine eksisterer så mye du vil, men jeg vet at du ikke vet, jeg vet du har en tro. 

Navnet på emnet ditt er "sier gud virkelig..." og nei gud sier virkelig ikke, det er det ingenting som tyder på, det finnes ikke bevis for at guder har sagt noe som helst, det finnes ikke bevis for guder.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG
skaftetryne32 skrev (1 minutt siden):

Hva om du starter med å fortelle akkurat hva som er emnet å diskutere ? Og i en diskusjon må man også tåle at det er de som er uenige med deg, og at du får svar du ikke liker, spesielt innenfor tro der alt de troende faktisk har av bevis er tro, og tro er ikke bevis, du kan si at du vet at gudene dine eksisterer så mye du vil, men jeg vet at du ikke vet, jeg vet du har en tro. 

Navnet på emnet ditt er "sier gud virkelig..." og nei gud sier virkelig ikke, det er det ingenting som tyder på, det finnes ikke bevis for at guder har sagt noe som helst, det finnes ikke bevis for guder.

 

https://archive.org/details/mathematicsprove0000unse_j8s0/page/n3/mode/2up

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG

Vil du ha meir? Les denne: https://www.scientificamerican.com/article/can-god-be-proved-mathematically/

Eg har berre skumlest den, men skal studera filosofi ved UiO seinare i livet. Kva har du å koma med då?

Eg er ein 34 år gammal mann som utleverer fullt namn, eg er musikar, komponist, kreativ nok til å skriva dette og på dette viset skjøna at eg må koma frå ein stad, for korleis elles kunne eg ha site her på Post 3 på Ullevål sykehus i ein akuttpsykiatrisk post og skrive dette?

Dine argument gjev ingen meining! Diskuter! Ver venleg å diskuter! Ikkje berre kom med vrøvl. Takk.

Lenke til kommentar
Slettet-tkK5BG skrev (6 minutter siden):

Proof delivered.

Nei dette er ikke bevis for noe som helst.

 

Slettet-tkK5BG skrev (4 minutter siden):

In fact, over the centuries, several mathematicians have repeatedly tried to prove the existence of a divine being.

 

 Has mathematics now finally disproved the claims of all atheists?

As you probably already suspect, it has not.

Med andre ord de har ikke lykkes med det. 

Slettet-tkK5BG skrev (4 minutter siden):

Kva har du å koma med då?

Jeg påstår ikke at det eksisterer guder, jeg forbeholder meg til bevisene, eller mangelen på dem, bevisbyrden ligger på den som kommer med påstanden, det er deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG
skaftetryne32 skrev (2 minutter siden):

Nei dette er ikke bevis for noe som helst.

 

In fact, over the centuries, several mathematicians have repeatedly tried to prove the existence of a divine being.

 

 Has mathematics now finally disproved the claims of all atheists?

As you probably already suspect, it has not.

Med andre ord de har ikke lykkes med det. 

Jeg påstår ikke at det eksisterer guder, jeg forbeholder meg til bevisene, eller mangelen på dem, bevisbyrden ligger på den som kommer med påstanden, det er deg.

Hmm, way off topic still, men likevel. Altså, tema er (moderator takk?) "Sa Gud verkjeleg.." osb.

Men! For å svara deg då, mot slutten står det i artikkelen: So based on Anselm’s and Descartes’s arguments, it necessarily follows that God exists.

Kan vi ikkje halda oss til tråden, ver så snill? Eg spør deg igjen: Seier Gud verkjeleg... 

... desse orda?

"Men tunga er òg ein eld, ho er ei verd av vondskap mellom lemene våre. Ho smittar heile kroppen og set livshjulet i brann, og blir sjølv sett i brann av helvete."

https://bibel.no/nettbibelen/les/nn-2024/JAS/JAS.3?verse=JAS.3.6

Men, viss du er interessert i å diskutera Guds eksistens, kvifor er du i det heile teke her og skriv mot og med meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG

Eg vil vera open med deg: eg har ein IQ (Intelligence Quotient, søk det opp) på 107, middelmådig vil nokon seie, heilt grei vil eg seie, og uansett, irrelevant, fordi me har så mange former for intelligens! Kanskje hadde Johann Sebastian Bach 15 i IQ? Han komponerte uansett dette: 

 

 

Fint? På ALLE notane hans, trur eg, skreiv han "Soli Deo Gloria", eller "All ære til Gud" eventuelt "Ære til Gud åleine", trur eg vert meir korrekt, ja, fordi Soli = åleine, Deo = Gud og Gloria = ære, derav siste setninga: "Ære til Gud åleine". Uansett, poenget med DENNE tråden er å granske, ikkje diskutere så frykteleg mykje fram og tilbake om ting som ikkje tyder noko, som det du tek frå lause lufta. Sei meg dette: kva kom fyrst: Hanen, høna, egget eller kyllingen? Eller denne då: kvar kom me frå i det heile? Eller, kven skapte Gud? Det er eit spørsmål til meg sjølv også, fordi! Gud skapte ikkje seg sjølv, ei heller vart Han skapt, nei! Han har vore, er og vera skal, TIL EVIG TID. DET er slik det er det. Beklagar alle blokkbokstavane, men tastaturet mitt tillet tydelegvis ikkje verken understrekar eller slike apostrofar, og eg gidd ikkje trykka meg fram til dei manuelt.

Men, for å spørja, deg, heilt seriøst og åndeleg eller vitenskapeleg: er du i det heile interessert i denne tråden, eller er du ute etter å "ta meg", som alle andre er?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG
skaftetryne32 skrev (9 minutter siden):

Og jeg har svart, svaret er nei, mennesker sier virkelig..., ikke guder. 

Jo, men problemet er, og forblid, er det Gud som har INSPIRERT til dette, eller er det tøv, vissvas frå alle apostlane eller dei som skreiv Bibelen si side?

Lenke til kommentar
Slettet-tkK5BG skrev (1 minutt siden):

Hmm, way off topic still

Men jeg svarer jo deg ?

 

Slettet-tkK5BG skrev (2 minutter siden):

Sa Gud verkjeleg.

Og det har jeg svart på, svaret er nei. 

 

Slettet-tkK5BG skrev (2 minutter siden):

Kan vi ikkje halda oss til tråden, ver så snill? Eg spør deg igjen: Seier Gud verkjeleg... 

... desse orda?

Nei, denne guden gjør virkelig ikke det. 

Slettet-tkK5BG skrev (5 minutter siden):

Men! For å svara deg då, mot slutten står det i artikkelen: So based on Anselm’s and Descartes’s arguments, it necessarily follows that God exists.

 which he defined as divine, necessarily follows from certain assumptions. But whether these assumptions are justified can be called into doubt. For example, if I assume that all cats are tricolored and know that tricolored cats are almost always female, then I can conclude: almost all cats are female. Even if the logical reasoning is correct, this of course does not hold.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG
skaftetryne32 skrev (5 minutter siden):

Men jeg svarer jo deg ?

 

Og det har jeg svart på, svaret er nei. 

 

Nei, denne guden gjør virkelig ikke det. 

 which he defined as divine, necessarily follows from certain assumptions. But whether these assumptions are justified can be called into doubt. For example, if I assume that all cats are tricolored and know that tricolored cats are almost always female, then I can conclude: almost all cats are female. Even if the logical reasoning is correct, this of course does not hold.

 

Sant nok, men lat oss forlata artikkelen, eg skumlas den, innrømmer eg, poenget er framleis at det kan framleis vitenskapeleg sett, på eit eller anna merkeleg vis, bevisast at jo, Gud finst.

Sant, du svara meg, kort og enkelt. Ferdig? Eg utfordrar for øvrig ditt nei: kan du begrunna det? Og kan du sitera her og der i staden for å "berre" tenkja "høgt"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...