Gå til innhold

Seier Gud verkjeleg...


Gjest Slettet-tkK5BG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slettet-tkK5BG skrev (1 time siden):

... desse orda?

"Men tunga er òg ein eld, ho er ei verd av vondskap mellom lemene våre. Ho smittar heile kroppen og set livshjulet i brann, og blir sjølv sett i brann av helvete."

https://bibel.no/nettbibelen/les/nn-2024/JAS/JAS.3?verse=JAS.3.6

Nei, det er da ingen grunn til å tro at Gud sier disse ordene.  Dette sitatet er hentet fra Jakobs brev, og forfatteren insinuerer da ikke på noen måte at dette er Guds ord, men bare hans egne.

Jakobs brev er av kirken tradisjonelt tillagt Jakob, Jesu bror, men dette er høyst tvilsomt, og spiller uansett ingen rolle for ditt spørsmål.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG
Capitan Fracassa skrev (På 2.7.2024 den 8:23 PM):

Nei, det er da ingen grunn til å tro at Gud sier disse ordene.  Dette sitatet er hentet fra Jakobs brev, og forfatteren insinuerer da ikke på noen måte at dette er Guds ord, men bare hans egne.

Jakobs brev er av kirken tradisjonelt tillagt Jakob, Jesu bror, men dette er høyst tvilsomt, og spiller uansett ingen rolle for ditt spørsmål.

 Nydeleg svar! Eg er einig! Eg håpar me kan diskutera dette meir ein annan gong!

Med mindre Paulus hadde rett?

"Men tåpelege stridsspørsmål, ættetavler og strid og krangel om spørsmål i lova skal du snu ryggen til; slikt er unyttig og meiningslaust."

Lenkje

Lenke til kommentar
Slettet-tkK5BG skrev (25 minutter siden):

 Nydeleg svar! Eg er einig! Eg håpar me kan diskutera dette meir ein annan gong!

Gjerne det 🙂

Sitat

Med mindre Paulus hadde rett?

"Men tåpelege stridsspørsmål, ættetavler og strid og krangel om spørsmål i lova skal du snu ryggen til; slikt er unyttig og meiningslaust."

Tja, siden det brevet til Titus er et av de såkalte Paulus-brevene det er størst grunn til å tro at ikke ble skrevet av Paulus, var det neppe han som i så fall hadde rett i dette. 😉

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 7/2/2024 at 7:07 PM, Slettet-tkK5BG said:

Eg er ikkje i stand til å svara dykk før hausten, 1. august, eller seinare. Beklagar det!

 

36 minutes ago, Slettet-tkK5BG said:

Eg har ein heftig teoti om Bibelen i sin heilskap. ;)

Velkommen tilbake. Kortreist ferie i sommer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG

Ja, mest definitivt!

Eg er no tvangsmessig innlagt i feltet psykiatri og eg trivst her, på ein måte, men, dei er rare, og, eg er rar.

Uansett, tilbake til bibelen. Vi kan snakka om min ferie seinare. Lets go down to business.

Eg har denne teorien/hypotesa om Skrifta: eg tenker at Skrifta burde berre innehalda Guds Ord, Kristi ord og Den heilage Ande sine sukk.

Nokon einige?

Eg tenker, personleg, at eg er korrekt i å skriva dette, fordi, eg no lyttar til helgenane og englane samtidig, og, eg kan ikkje kontrollere det, til og med det, og, eg trur lengre ikkje på fri vilje. Dette er eit tema for ein annan gong. ;)

Lenke til kommentar
Slettet-tkK5BG skrev (På 8.7.2024 den 10:43 PM):

Eg er no tvangsmessig innlagt i feltet psykiatri og eg trivst her, på ein måte, men, dei er rare, og, eg er rar.

Håper det går bra med deg 🫶

Slettet-tkK5BG skrev (På 8.7.2024 den 10:43 PM):

Eg har denne teorien/hypotesa om Skrifta: eg tenker at Skrifta burde berre innehalda Guds Ord, Kristi ord og Den heilage Ande sine sukk.

Hva mener du med "burde innehalda"?

For meg er det viktige spørsmålet om skriften i det hele tatt faktisk  inneholder noe som helst fra Gud, Kristus eller Den Hellige Ånd - eller om alt er 100% menneskeskapt - eller en helt annen forklaring for den saks skyld.

Slettet-tkK5BG skrev (På 8.7.2024 den 10:43 PM):

Eg tenker, personleg, at eg er korrekt i å skriva dette, fordi, eg no lyttar til helgenane og englane samtidig, og, eg kan ikkje kontrollere det, til og med det, og, eg trur lengre ikkje på fri vilje. Dette er eit tema for ein annan gong.

Jeg ser ingen gode beviser eller rasjonelle grunner for å tro at det er noe som helst guddommelig påvirkning på Bibelen, tvert i mot ser jeg gode grunner til å tro at den er 100% menneskeskapt og helt uten noen guddommelige ord.

Slettet-tkK5BG skrev (På 8.7.2024 den 10:43 PM):

Eg tenker, personleg, at eg er korrekt i å skriva dette, fordi, eg no lyttar til helgenane og englane samtidig, og, eg kan ikkje kontrollere det, til og med det, og, eg trur lengre ikkje på fri vilje. Dette er eit tema for ein annan gong.

Jeg tror heller ikke lenger på fri vilje, men av helt naturalistiske grunner. Jeg tviler ikke på at du har opplevelser, men jeg er mer enn skeptisk til din hva slags bevis eller grunn du har for å tro at årsaken til disse opplevelsene er helgener eller engler.

Men god bedring, hvorfor du enn er tvangsmessig innlagt 😊

Endret av Capitan Fracassa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG
Capitan Fracassa skrev (På 12.7.2024 den 3:28 PM):

Håper det går bra med deg 🫶

Hva mener du med "burde innehalda"?

For meg er det viktige spørsmålet om skriften i det hele tatt faktisk  inneholder noe som helst fra Gud, Kristus eller Den Hellige Ånd - eller om alt er 100% menneskeskapt - eller en helt annen forklaring for den saks skyld.

Jeg ser ingen gode beviser eller rasjonelle grunner for å tro at det er noe som helst guddommelig påvirkning på Bibelen, tvert i mot ser jeg gode grunner til å tro at den er 100% menneskeskapt og helt uten noen guddommelige ord.

Jeg tror heller ikke lenger på fri vilje, men av helt naturalistiske grunner. Jeg tviler ikke på at du har opplevelser, men jeg er mer enn skeptisk til din hva slags bevis eller grunn du har for å tro at årsaken til disse opplevelsene er helgener eller engler.

Men god bedring, hvorfor du enn er tvangsmessig innlagt 😊

Eg vil svara deg meir i morgon når eg har tid, no må eg gå og leggja meg.

Eg vil seia dette dog: eg har rett og du har feil. Gud finst. Han må finnast, logisk, fordi? Jau, kven skapte Gud, seier du? Han var ikkje skapt, berre var, er og vera skal, så å seia.

Meir i morgon! Trøytt no, bibelvers i morgon, for å bevisa at Gud er sann, og at alle skal gå til Himmelen, sjølv Djevelen.

Tygg på det for ein bit. ;)

(Chew on that, for a bit)

Lenke til kommentar
Slettet-tkK5BG skrev (15 minutter siden):

Eg vil seia dette dog: eg har rett og du har feil. Gud finst. Han må finnast, logisk, fordi?

Jeg ser at du har en påstand helt uten bevis eller begrunnelse, og du er visst klar over det selv også 😊

Jeg foretrekker å tro på ting som har bevis og begrunnelse, og vente med å tro på ting som ikke har det. 

Slettet-tkK5BG skrev (17 minutter siden):

Jau, kven skapte Gud, seier du?

Nei, jeg spør ikke hvem som skapte Gud. Det spørsmålet er irrelevant før det er god grunn til å tro at Gud i det hele tatt er skapt. 

Sitat

Han var ikkje skapt, berre var, er og vera skal, så å seia.

...som også er en påstand helt uten begrunnelse eller bevis, men jeg har inntrykk av at du er smart nok til at du er klar over det selv 😃

Slettet-tkK5BG skrev (19 minutter siden):

Meir i morgon! Trøytt no, bibelvers i morgon, for å bevisa at Gud er sann, og at alle skal gå til Himmelen, sjølv Djevelen.

Da må du komme med en god begrunnelse for at Bibelvers, som også kun inneholder påstander uten bevis, i seg selv er bevis. 

Men jeg leser med glede det du kommer med. 😃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG

Eg vil seia deg dette: kvar kom vi frå? KKvar er du no? Korleis eksisterer du utan ein Skapar, som elskar deg, bryr seg om deg, og er og som ein far til deg og for deg og Han er og ein som VI vanlegvis kallar, enkelthen: Fader!

 

Er ikkje det fint! Så veit ikkje eg...

Eg skal dø, skal du? I så fall, er vi i den same båten, og vi skal same Vegen? Jesus seier at Han er "Vegen, Sanninga og Livet" og at "ingen kjem til Faderen utan gjennom meg." Det kan du lesa i Bibelen sjølv, eg siterte nett dette frå mitt eige sinn, ingen kopi-lim-inn, så å seia, og eg berre gjer Herrens arbeid ved å skriva dette, frå dette rommet: rom #6 i Skjerma Avsnitt på Post 3 i bygg 35 ved Ullevål sykehus når eg faktisk burde skriva musikk, likar du å vera der ute og eg er her inne og du er fri og eg er ikkje det? Dette er relevant, fordi DU er faktisk ein FRI person, tenkjer du det?

For å svara på mitt eige spørsmål: nei, vi er IKKJe fri, nokon av oss... Gud kontrollerer ALT! Har du nokon sinne lurt på kvar vi kjem frå og kvar vi ender opp når vi døyr?

Det skremmer meg forferdeleg berre tanken på at alt blir svart, ingenting, ingen, ingenting i det heile tatt! Berre meg og meg og meg og meg og så bortetter. Som du kanskje har merka, så skriv eg frå mitt eige sinn? Og eg skriv faktisk dette som ei direkte oversetjing frå engelsk i mitt eige sinn: frå helgenane og englane som er bodeberarar frå Gud sjølv. Han har kontroll. Han er Meisteren. Du og eg? Pøh. Berre menneske? Nei! Elska! Hata! Elska! Hata!

Det står i Forkynnaren i Bibelen, og dette er eit eksakt sitat frå den boka, ja det er ei bok, ikkje berre ei side og ei forteljing, les kva ordet 'bibel' tyder og du finn ut at 'bibel' stammar frå 'biblia' og tyder noko som, rett fram 'bok'. På norsk. ,)

Vel, for å koma til poenget: han skreiv dette; Salomo, angiveleg: "...ei tid for å hata og ei tid for å elska.."

Dette er kanskje ikkje eit eksakt sitat, men eg tek mine sjansar, fordi eg stolar på Gud og dét er min siste setning til DEG før eg døyr, forhåpentlegvis ikkje, men kanskje. Kven veit kva som skjer DESSE gangane: Psykiatrigangane...

Lenke til kommentar
Slettet-tkK5BG skrev (På 23.7.2024 den 6:23 PM):

Eg vil seia deg dette: kvar kom vi frå? KKvar er du no? Korleis eksisterer du utan ein Skapar, som elskar deg, bryr seg om deg, og er og som ein far til deg og for deg og Han er og ein som VI vanlegvis kallar, enkelthen: Fader!

Hei, håper det går bedre med deg. Jeg vet ikke om dette innlegget var rettet til meg, men antar det siden det er vi to som har diskutert i tråden her. Uansett oppfatter jeg dette innlegget som en preken mer enn en diskusjon, så jeg begrenser meg til å si at jeg er uenig i stort sett alt du skriver i innlegget, ikke bare den biten jeg siterte, men det meste - bortsett fra at jeg selvsagt forstår at det kan være skremmende for deg og mange at dette er det ene livet vi har. 

Hvis jeg tok feil, og du faktisk ønsker en diskusjon om innholdet, kan jeg godt delta i det, men vil ikke ha mye tid de første par ukene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Slettet-tkK5BG skrev (På 8.7.2024 den 10:43 PM):

eg tenker at Skrifta burde berre innehalda Guds Ord, Kristi ord og Den heilage Ande sine sukk.

Da hadde det ikke blitt noen ord i det hele tatt, det fins ingen bevis for at det fins noen guder, heller ikke gode arkeologiske bevis for jesus, eller noen form for ånd.

 

Slettet-tkK5BG skrev (På 23.7.2024 den 6:23 PM):

Det skremmer meg forferdeleg berre tanken på at alt blir svart, ingenting, ingen, ingenting i det heile tatt! Berre meg og meg og meg og meg og så bortetter.

De gode nyhetene er at det blir ikke svart, det blir ikke bare deg, deg og deg, du vil ikke være levende og dermed ikke i stand til å registrere at du faktisk er dau, det blir ikke et ingenting for deg å oppfatte da det som gjør den jobben, hjernen ikke lenger virker, og det er enden på visa for din oppfattelse av verden på noe som helst vis. 

 

Slettet-tkK5BG skrev (På 17.7.2024 den 11:40 PM):

g har rett og du har feil. Gud finst. Han må finnast, logisk, fordi? Jau, kven skapte Gud, seier du? Han var ikkje skapt, berre var, er og vera skal, så å seia.

Det finnes ingen beviser for dette, kan du dokumentere eksistensen til denne guden på noe vis, bibel er ikke bevis for noe annet enn at mennesker har god fantasi, og evne til skrive ned diverse eventyr. 

Lenke til kommentar
Slettet-tkK5BG skrev (6 timer siden):

Sei meg dette: kor kom me frå?

Vi, i betydningen mennesker, via evolusjon fra andre primater. 

Hvordan og hvor livet oppsto finnes det gode hypoteser om, men ingen som fortjener å kalles "viten" på nåværende tidspunkt. 

Vårt univers ble ganske sikkert til i Big Bang. 

Hva som var før det, og om det gir mening med "før", siden tiden muligens startet da, har jeg ingen anelse om. 

Slettet-tkK5BG skrev (6 timer siden):

Svar meg på dette, og me kan fortsetja diskusjonen.

Det virker ikke som du skiller mellom hva du ønsker at skal være sant, og hva som faktisk er sant, men jeg fortsette gjerne debatt hvis du kan argumentere med mer enn hvordan du ønsker at det skal være. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tkK5BG
Capitan Fracassa skrev (På 1.9.2024 den 12:42 AM):

Hvordan og hvor livet oppsto finnes det gode hypoteser om, men ingen som fortjener å kalles "viten" på nåværende tidspunkt.

Vårt univers ble ganske sikkert til i Big Bang.

Hva som var før det, og om det gir mening med "før", siden tiden muligens startet da, har jeg ingen anelse om. 

Det virker ikke som du skiller mellom hva du ønsker at skal være sant, og hva som faktisk er sant, men jeg fortsette gjerne debatt hvis du kan argumentere med mer enn hvordan du ønsker at det skal være. 

Sant!

Og, for å ha det klinkande klart: Eg trur på Jesus, Big Bang, så å seia, men ikkje på evolusjon i seg sjølv, men det får bli ein annan diskusjon. Poenget mitt med denne diskusjonen er uansett å leita og granska etter feil og manglar og andre tolkingar i Bibelen, som me kallar han, ikkje dette vissvasset her.

No gjer vi det slik: eg avsluttar med dette resonnementet: eg veit kva eg veit, eg veit at Gud finst, de, trur eg, trur ikkje på Gud, heilt greitt! Me skal alle til Himmelen og til himmels uansett, så det spelar inga rolle! Fantastisk? Har de nokon sinne møtt ein så open og grei kristen før tru? Helvete? Gløym det, universalisme gjeld. Same det, eg må "copy-pasta" meg sjølv her:

_________________________________________________________________________________________________________________________________

Seier Gud verkjeleg...

... desse orda?

"Men tunga er òg ein eld, ho er ei verd av vondskap mellom lemene våre. Ho smittar heile kroppen og set livshjulet i brann, og blir sjølv sett i brann av helvete."

https://bibel.no/nettbibelen/les/nn-2024/JAS/JAS.3?verse=JAS.3.6

Eg er ikkje i stand til å svara dykk før hausten, 1. august, eller seinare. Beklagar det!

_________________________________________________________________________________________________________________________________

Poenget mitt her er at me er way off topic, alt for off topic faktisk. For, kva var i grunn spørsmålet? Jo, de kan lesa ovanfor sjølve, eg orkar og gidd ikkje sitéra meg sjølv att. Hehe. De skjønar sikkert kanskje det.

Og no, for å koma til eit anna poeng: tek det dette?

____________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________

Korleis kan de ha seg at vi ikkje har skjøna dette enno? (overskrift på eit uferdig notat, heng med...)

___________________________________________________________________________________

Første Mosebok:

___________________________________________________________________________________

"I opphavet skapte Gud himmelen og jorda."

___________________________________________________________________________________

Andre Mosebok:

___________________________________________________________________________________

Dei ti boda

 

Gud tala alle desse orda:

 

Eg er Herren din Gud, som førte deg ut frå Egypt, ut frå slavehuset.

1

Du skal ikkje ha andre gudar enn meg.

2

Du skal ikkje laga deg gudebilete, inga etterlikning av noko som er oppe i himmelen eller nede på jorda eller i vatnet under jorda. Du skal ikkje tilbe dei og ikkje la deg lokka til å dyrka dei! For eg, Herren din Gud, er ein nidkjær Gud som straffar borna i tredje og fjerde slektsledd for synda til fedrane når dei hatar meg, men viser trufast kjærleik i tusen slektsledd mot dei som elskar meg og held boda mine.

3

Du skal ikkje misbruka namnet til Herren din Gud, for Herren lèt ikkje den gå fri som misbruker namnet hans.

4

Hugs på sabbatsdagen og hald han heilag. 9 Seks dagar skal du arbeida og gjera all di gjerning, men den sjuande dagen er sabbat for Herren din Gud. Då skal du ikkje gjera noko arbeid, korkje du eller son din eller dotter di, korkje slaven din eller slavekvinna di, korkje buskapen din eller innflyttaren som bur i byane dine. For på seks dagar laga Herren himmelen og jorda, havet og alt som er i dei; men den sjuande dagen kvilte han. Difor velsigna Herren sabbatsdagen og helga han.

5

Du skal heidra far din og mor di, så du kan leva lenge i det landet Herren din Gud gjev deg.

6

Du skal ikkje slå i hel.

7

Du skal ikkje bryta ekteskapet.

8

Du skal ikkje stela.

9

Du skal ikkje vitna falskt mot nesten din.

19

Du skal ikkje trå etter huset til nesten din. Du skal ikkje trå etter kona til nesten din, slaven eller slavekvinna hans, oksen eller eselet hans eller noko anna som høyrer nesten din til.

 

Heile folket var vitne til torebraka og lynglimta, lyden av bukkehorn og røyken frå fjellet. Folket såg det og skalv og vart ståande langt borte. Dei sa til Moses: «Tal med oss du, så skal vi høyra! Men lat ikkje Gud tala med oss, for då kjem vi til å døy.» Då sa Moses til folket: «Ver ikkje redde! Gud er komen for å setja dykk på prøve, og for at de skal frykta han så de ikkje syndar.»Så vart folket ståande langt borte, medan Moses nærma seg den tette skodda der Gud var.

 

Altaret (overskrift som nokon la til i seinare år, til informasjon)

Herren sa til Moses: Dette skal du seia til israelittane: De har sjølve sett at eg har tala med dykk frå himmelen. De skal ikkje laga dykk nokon gud ved sida av meg. Gudar av sølv eller gull skal de ikkje laga dykk.

Eit altar av jord skal du laga for meg. På det skal du ofra brennoffera og fredsoffera dine og småfeet og storfeet ditt. Overalt der eg lèt namnet mitt nemnast, skal eg koma til deg og velsigna deg. Men om du lagar eit steinaltar for meg, skal du ikkje byggja det av hoggen stein. For bruker du meisel på steinane, vanhelgar du dei. Du skal ikkje gå opp til altaret mitt på trapper, så du ikkje skal koma til å blotta deg framfor det.

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

Johannes' Evangelium

___________________________________________________________________________________

"Då Jesus hadde fått vineddiken, sa han: «Det er fullført!» Så bøygde han hovudet og anda ut."

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

 

Johannes Openberring

"Herren Jesu nåde vere med alle!"

____________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________

 

Mitt hovudpoeng kjem, omsider:  ALT ER LOV.

Er de ueinige eller einige? Eg kjem til forklaringa til ressonementet mitt seinare, men no må eg eta lunsj, så, skrivast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...