pierce007 Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli I følge hjemmesiden til Ice står det følgende: Data Frihet kan kun aktiveres på brukerens hoved-SIM-kort, og ikke på Data-SIM eller Tvilling-SIM Har en Ipad med datasimt og et mobilab med DataFrihet. Lastet ned en 4GB fil på Ipaden, og forbruket ble tatt av DataFrihet, ikke mitt vanlige ab som jeg tolker Ice skulle gjøre. D Kundeservice bekreftet også at Datafrihet ikke var mulig via datasim. Noen som kjenner til dette/har testet? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli Ja. Hvorfor skal du forsøke å fortelle ice dette? Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 2. juli Forfatter Del Skrevet 2. juli mobile999 skrev (11 minutter siden): Ja. Hvorfor skal du forsøke å fortelle ice dette? Ja til hva? Nei, jeg har ikke fortalt Ice noe - jeg spurte om det var mulig med en slik løsning? Kunne jo også tenkt meg å bruke datsim kortet i en router med DataFrihet. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli Det var bare et spørsmål. Det kan når-som-helst slutte å virke som du beskriver Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli (endret) Du greier vel å se om du er koblet til Ice+ (Lyse Tele AS) eller (Ice) (Telia). Siden Ice er kjøpt opp får du håpe at det ikke spøker for disse løsningene som egentlig er for gode til å være en realitet. Endret 2. juli av BadCat 1 Lenke til kommentar
matteogold Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Brukte over 1000 GB i Oktober men hastigheten holdte seg på 25 Mbps. Så tenker de har gått ifra 1000 og det nå er ubegrenset med 25 Mbps på ICE+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå