Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Urettmessig anklaget for seksuell trakasering - Offentlig svar?


Gjest a4112...3d2

Anbefalte innlegg

Gjest a4112...3d2
knipsolini skrev (3 minutter siden):

Du kaller kvinnen en "løs kanon", implisitt at hun dikter opp at hun har blitt seksuelt trakassert, det viser at du ikke forstår problemet med at runkeskiltet ditt ble hengt opp på døren hennes - igjen, mens hun sov på et hotell med eldre mannlige kolleager. 

PS: Du fremstår ikke mindre hårsår av å skrive annenhver setning i store bokstaver. 

Hva jeg mener med "løs kanon" tolker du for deg selv. Denne tråden er under "Juss", vær så snill å hold deg til saken eller la være å kommentere her. Aller minst spør jeg deg om hvordan jeg fremstår, så din mening er ikke lenger ønsket.

Anonymous poster hash: a4112...3d2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror man like godt kan stenge denne tråden, trådstarter ønsker ikke høre kommentarer fra folk med andre meninger enn seg selv, selv om spørsmålene har blitt besvart, og fortsetter med det som kun kan beskrives som dårlig trolling...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest a4112...3d2 skrev (2 minutter siden):

Hva jeg mener med "løs kanon" tolker du for deg selv. Denne tråden er under "Juss", vær så snill å hold deg til saken eller la være å kommentere her. Aller minst spør jeg deg om hvordan jeg fremstår, så din mening er ikke lenger ønsket.

Anonymous poster hash: a4112...3d2

Du bygger opp en historie om denne løse kanonen som har klaget til sjefen om runkeskiltet ditt, det er klart du mener det var det unødvendig av henne å melde fra om hendelsen til sjefen. Men for all del, forsøk å overbevis oss om det motsatte nå. 

Og notert at meningen min ikke er ønsket, men det er nå et diskusjonsforum så jeg fortsetter å svare som jeg ønsker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest a4112...3d2 skrev (2 timer siden):

Foreløpig er det absolutt ingenting jeg kan foreta meg, utover å forberede meg på alle mulige scenarier. Derav innlegg under "Juss" men juss-delen viser seg vanskelig å få råd om, det jeg får råd om her kunne jeg like godt tatt opp på KG. 

Anonymous poster hash: a4112...3d2

Som flere andre har svart allerede.
Godta at du har driti på draget.
Din spøk i utgangspunktet var sikkert grei nok, men så gikk det over styr.
Det hadde ikke skjedd om du hadde unnlatt å ta med 3D-greia.

Så du unnskylder for at du gjorde det, men påpeker selvfølgelig at du aldri hang den på døren til damen.
Har du en fornuftig leder, så er det vel der saken stopper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tenker at de juridiske spørsmålene til trådstarter er besvart, Juss delen av forumet er for å få juridisk hjelp og stille juridiske spørsmål, nå har denne tråden utviklet seg i enn helt annen retning hvor en diskuterer verdenssyn fremfor juss. Jeg velger derfor å stenge tråden. 

Ved spørsmål rundt modereringen kan moderator kontaktes på PM. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...