Gå til innhold

Hvordan komme ut av sitering på påstartet svar på mobil

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg har lyst til å skrive svar på en tråd fra min OnePluss Nord 2 CE lite Android telefon. 

Problemet er at jeg har trykket på siter på ett innlegg, også har jeg klart å slette den ene linja med fri plas man har å skrive på etter siteringen. Så nå klarer jeg ikke å få bort Sitat feltet, og får kun redigert inne i sitatfeltet. 

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Einaste løysinga eg har funnet er at dersom du refresher sida så får du opp eit spørsmål om du vil gjenopprette innlegget du starta på. Dersom eg velger å tømme loggen så kan eg starte heilt på nytt med å skrive innlegg. 

Dette er nok i bunn og grunn same utfordringa ved at det på mobil ikkje er mogleg å flytte siteringsboksa, som til dømes om du vil skrive tekst over siteringsboksa. 

Savner muligheita til å formatere sitering manuelt med

.

Og også siteringspyramider, shølv om eg forstår fustrasjonen når enkelte brukarar siterer heile samtalar utan redigering. Samtidig er vel den utfordringa til dels løyst ved at vi i denne forumversjonen må trykke ein ekstra gong for å vise all sitert tekst? Det hender ganske ofte at det å sitere svar og tilsvar er fornuftig og ryddig for vidare debatt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...