HW1 Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Hei. Jeg har lyst til å skrive svar på en tråd fra min OnePluss Nord 2 CE lite Android telefon. Problemet er at jeg har trykket på siter på ett innlegg, også har jeg klart å slette den ene linja med fri plas man har å skrive på etter siteringen. Så nå klarer jeg ikke å få bort Sitat feltet, og får kun redigert inne i sitatfeltet. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Den er irriterende. Pleier å kopier det jeg har skrevet, reload sida, trykk clear, og lim inn. Så sett inn sitat på nytt. Får ikke til å fjerne sitat feltet på mobil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Eg opplev òg diverse utfordringar rundt dette på iOS. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. juli Del Skrevet 28. juli Einaste løysinga eg har funnet er at dersom du refresher sida så får du opp eit spørsmål om du vil gjenopprette innlegget du starta på. Dersom eg velger å tømme loggen så kan eg starte heilt på nytt med å skrive innlegg. Dette er nok i bunn og grunn same utfordringa ved at det på mobil ikkje er mogleg å flytte siteringsboksa, som til dømes om du vil skrive tekst over siteringsboksa. Savner muligheita til å formatere sitering manuelt med . Og også siteringspyramider, shølv om eg forstår fustrasjonen når enkelte brukarar siterer heile samtalar utan redigering. Samtidig er vel den utfordringa til dels løyst ved at vi i denne forumversjonen må trykke ein ekstra gong for å vise all sitert tekst? Det hender ganske ofte at det å sitere svar og tilsvar er fornuftig og ryddig for vidare debatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå