Gå til innhold

Ingen internett tilgang på EIN app. (Samsung S8)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I dag når eg starta opp Bilkraft (Eviny ladeapp) så fekk eg beskjed om at den ikkje hadde internett. Kartet som ein kan zoome og panorere lastar helt fint og alle andre apps eg har virkar også.
Testa med både wifi og mobil data.

Har sletta data og cache.
Reboota telefonen.

Nokon som har peiling på kva som skjer?
Den virka for nokre dagar sidan og eg har ikkje endra noko som helst på telefonen.

Endret av Gazer75
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har enda ikke fått betalt for en lading jeg gjorde med bikraft sin app i sommer grunnet bugs. Så er ikke forundret om de har noe feil en plass.

Når det er sakt så har du en 7år gammel mobiltelefon som ikke fikk nyere android enn version 9 (Android 15 er vel versionen som kommer i år) så ville ikke blitt forundret om en app ikke oppfører seg helt...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Blir jo lite berekraftig å byte telefon når dei virkar fint og varer fleire dagar mellom kvar lading.

Vart overraska når eg ikkje kunne bruke digitalt førarkort lenger pga krav om nyare Android. Det rare er at appen krev innlogging med Bank ID appen som fungerer heilt fint med Android 9. Om det er godt nok for Bank ID så burde det vere godt nok for ein førarkort app.

Dagens S8 vart kjøpt når fleire viktige appar slutta virke med Android 4.3 som min gamle S3 hadde.

Kan legge til at Bilkraft appen virka fint nokre dagar seinare utan at appen hadde vorte oppdatert.

Endret av Gazer75
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...