Spillredaksjonen Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Desse spela gler vi oss til i juli Denne sommaren byter vi ut sol og bading med rollespel, skytespel, au-ikkje-slå-meg-så-hardt-spel, og mykje meir. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Frostpunk er utsatt til september, det bør kanskje fås med i saken. 2 Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli GrinderX9 skrev (2 timer siden): Frostpunk er utsatt til september, det bør kanskje fås med i saken. Takk! Oppdaterte saken nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli 2 dager til Afganistan kartet og Chinnok slippes til DCS(med mindre vi får en utsettelse nr 2) Gledet meg til Chinnok, men ser ut som det slippes før det er halveis ferdig. Og mangler sånne grunnlenende ting som NVGs, Force trim og machine gunner på lasteplanet. Så blir bare Afganistan kartet på meg, da jeg har masse som allede passer der som Kiowa, F-16, Harrier, Apache osv. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Kunitsu-Gami: Path of the Goddess skulle hatt en demo. Ser jækla artig ut men er noe skeptisk ennå. The First Descendant ser jo dritbra ut, men online shooters er bare ikke min greie. Men gratis, så kan i hvert fall teste ut. 1 Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli Ikke ett av spilla som var i nærheten av å trigge nyskjerigheten min engang 1 Lenke til kommentar
CrabHabit Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli Gunfreak skrev: 2 dager til Afganistan kartet og Chinnok slippes til DCS(med mindre vi får en utsettelse nr 2) Gledet meg til Chinnok, men ser ut som det slippes før det er halveis ferdig. Og mangler sånne grunnlenende ting som NVGs, Force trim og machine gunner på lasteplanet. Så blir bare Afganistan kartet på meg, da jeg har masse som allede passer der som Kiowa, F-16, Harrier, Apache osv. Det der var bare masse svada og forkortelser Lenke til kommentar
CrabHabit Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli WigNut skrev: Ikke ett av spilla som var i nærheten av å trigge nyskjerigheten min engang *Nysgjerrighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå