Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har menn større sjans for å lykkes med kvinnfolk hvis de ser trent ut?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Entern skrev (9 minutter siden):

Når det gjelder trening kan du i alle fall ta det helt med ro. Normale kvinner er ikke ute etter muskelmenn. Hør på kloke folk som @Brother Ursus 😊👍

Jeg kikket meg selv i speilet i sted og det jeg kan si er at jeg har ikke ølmage, har litt småfett rundt sidene, markerte skulder, rygg og armer. Ikke noe sixpacks. 

Endret av ForTheImperium
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ForTheImperium skrev (Akkurat nå):

Jeg kikket meg selv i speilet i sted og det jeg si er at jeg har ikke ølmage, har litt småfett rundt sidene, markerte skulder, rygg og armer. Ikke noe sixpacks. 

Slank og grei med andre ord 😊👍 Høres bra ut. Å være slank er definitivt en fordel 😊👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest db221...d9b

Personlig liker jeg bedre menn med litt ekstra enn muskelbunter.

Er heller ikke så fan av folk som er opphengt i utseende, bruker veldig mye tid og energi på det ytre. En sunn balanse midt i mellom samt at de tar vare på helsen sin er supert. 

Utstråling, kjemi og personlighet triumfer utseende. 

Anonymous poster hash: db221...d9b

Lenke til kommentar

Alt annet likt, så vil det nok ha en positiv effekt. Men alt annet likt er det aldri. Mye muskler og six pack er mye mindre viktig enn mange tror. Det er ting som personlighet, selvtilitt etc..som kvinner tiltrekkes mest av. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Personlighet har mye mer å si om kvinner, enn det mange tror (ikke bare menn). Men er du lubben og feit så sier det også en hel del, eg orker ikke folk som ikke klarer ta vare på helsen sin, dette går på begge kjønn. 

Utover det så tror eg renslighet og kle seg i rene klær uten lukt er essensielt og et minimumskrav (ingen mote eller at alt må klaffe). Utover det er det å tørre å være seg selv, på godt og vondt. Du skal ikke bli en damemagnet, du skal kun tiltrekke deg en som trives med en som deg. Viss du tenker med kuken få deg et ligg først, ikke finn dame fordi du er kåt og trenger kos. 

Synes ærlige, nysgjerrige og lyttende folk som også tør å være stille, er råsexy. De som skal ha rett, og må avbryte for å snakke og er generelt oppmerksomhetssyk er det motsatte. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil be deg lese denne artikkelen der skribenten går i dybden på hva styrketrening innebærer for en mann. Se forbi navnet på bloggen og alle ordene som kan virke sexistiske. Jeg mener at de ikke er det, men i sann PK tid skal vi jo ikke si ting som de er.

Så ja, for å svare på det du spør om. Jeg tenker at mennesker generelt får respekt for de som tar vare på kroppene sine. Det vil alltid være de som drar det lenger, men har det ikke alltid vært slik? Så fordi noen få ikke klarer moderasjon betyr ikke det at det er mindre viktig av den grunn. Jeg trener på et treningssenter og får særlig respekten for kvinner og menn som helt åpenbart er ute av form, men som jobber hardt med å forbedre seg. Imponerede! Disiplinen mange av disse viser er inspirerende. 

TS: det du gjør i hverdagen av lystbetonte aktviteter er nettopp ting som du ønsker å gjøre fordi disse gir mer glede i hverdagen. Om du trener for å tiltrekke deg det motsatte kjønn så er det tydeligvis viktig for deg. Ingen her kan si at det er rett eller feil rett og slett fordi du blir drevet av og motivert for noe. Om det er positivt eller negativt er en erfaring du må gjøre deg. Om det er lav selvfølelse og lav selvtillit som gjør at du tenker at det å se veltrent ut vil tiltrekkke kvinner til deg så er det noe du må erfare og lære av. Om det er at du digger den stramme følelsen av muskler som er under utvikling og du føler deg vel, så er det noe du må kjenne på. 

Slik du skriver i denne tråden tipper jeg at det er problemer med selvfølelse du egentlig tilkjennegir. I så fall blir du nødt til å jobbe med deg selv på et indrepsykisk plan. 

https://www.artofmanliness.com/health-fitness/fitness/why-every-man-should-be-strong/

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (På 30.6.2024 den 9:20 PM):

Menn er vanligvis veldig opptatt av kvinners utseende. Pupper, rumper, lår og ansikt. Alt skal liksom klaffe. High five til kompisen som har funnet seg ei som ser virkelig bra ut, samme hvor gal hun måtte være mellom ørene.

Kvinner er mye mindre opptatt av utseende. Nåløyet er gigantisk så alt utenom det mest ekstreme går gjennom. Men de er derimot langt mer opptatt av andre ting som at mannen opphøyer hennes selvbilde med alt fra oppmerksomhet til pengebruk og alt han gjør for henne og tiden han bruker på henne.

En del menn har jo helt latterlige krav til kvinner, og for mange av dem er det helt åpenbart at speilene de har hjemme er defekte for og si det pent, eller så er det en forsvarsmekanisme, stiller du høye nok krav er det jo åpenbart at ingen normale kvinner holder mål.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Woff skrev (På 30.6.2024 den 8:19 PM):

Akkurat dette er VIKTIG da.. Velger du ei dame som kun finner 'muskelbunter' attraktive (og ikke bryr seg om de viktigere tingene) så får du neppe ei dame du vil satse på..

Tiltrekning hjelper i alle tilfeller.

Litt trening og en sunn kropp er bedre enn ingen trening ob usunn kropp.

Et enkelt regime på 5 minutter styrke hver dag gjør underverker sammenlignet med ingenting.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
ForTheImperium skrev (På 30.6.2024 den 7:41 PM):

Hjelper det både på det fysiske og til og med det psykiske hvis menn ser trent ut? Både atletisk eller med store muskler for å få drag på kvinnfolk? Er det sannhet i dette?

Jeg trener jo selv, men kun for å holde meg i god fysisk form og at jeg liker å trene i tillegg. Men aldri tenkt det med å se veltrent ut. 

Hvis det og se veltrent ut gir deg en mer selvsikker holdning og utstråling vil det hjelpe enormt, selvsikkerhet er veldig viktig i spillet.

Lenke til kommentar
Gjest 81ce4...f54

I følge min kone så foretrekker hun litt rundere enn spinkle menn. Kanskje fordi jeg er litt rundere enn spinkel 😂

 

Ellers er inntrkket (både for kvinner og menn) at alt slank og normal kropp er tiltrekkende for de fleste. At man trener og tar vare på kroppen er bra. Dog er voldsomme muskler ikke så tiltrekkende igjen. 
 

Men de med stor interesse for trening hsr sikkert preferanse for trente kropper.

 

Anonymous poster hash: 81ce4...f54

Lenke til kommentar
ForTheImperium skrev (På 30.6.2024 den 7:41 PM):

Hjelper det både på det fysiske og til og med det psykiske hvis menn ser trent ut? Både atletisk eller med store muskler for å få drag på kvinnfolk? Er det sannhet i dette?

Jeg trener jo selv, men kun for å holde meg i god fysisk form og at jeg liker å trene i tillegg. Men aldri tenkt det med å se veltrent ut. 

Poenget er å se sunn og sterk ut. Og, det er mange måter å oppnå det på - styrketrening er en, men man kan like gjerne gå via kondisjon og utholdenhet. Eller bevegelighet, om så er.

Lenke til kommentar
Sitat

Hjelper det både på det fysiske og til og med det psykiske hvis menn ser trent ut? Både atletisk eller med store muskler for å få drag på kvinnfolk? Er det sannhet i dette?

Jeg trener jo selv, men kun for å holde meg i god fysisk form og at jeg liker å trene i tillegg. Men aldri tenkt det med å se veltrent ut. 

Selv om det å se trent ut kan ha noen fordeler, er det viktigere å være seg selv. Du trenger ikke være en muskelbunt for å tiltrekke andre. Personlighet, vennlighet og ekte selvtillit er det som virkelig betyr noe. Fortsett å være den beste versjonen av deg selv, så vil det skinne gjennom og bli satt pris på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...