Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg skjønner ikke damer, fått rykte på meg som homofil for jeg er en snill fyr?

Gjest 9a1d1...4bb

Anbefalte innlegg

Hadde hun ikke villet ha noe så hadde hun ikke blitt med deg hjem. At hun sier det ikke blir sex er nok en slags forsvarsmekanisme for å ikke bli kategorisert som slutty. 

At du tok henne på ordet og respekterte hennes "ønsker" gjør deg på ingen måte til synderen her.

Heldigvis dropper noen damer slike mindgames når de blir eldre, men dessverre ikke alle. Jeg er iallefall for gammel til å orke slike kvinnfolk. Du er nok heldig som slapp mer med denne dama.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet du hva det morsomme er, TS?  Nemlig at det ikke skal store endringene til før du får respekten du etterlyser av kvinner. Det er nok at du i utgangspunktet ikke er redd for å miste henne. Får du til det så vil du også fremstå tydeligere og klarere både i væremåten og kommunikasjonen. At du ikke er redd for å høyne stemmen der du må uten at brøler eller skriker krakilsk. Men mest av alt at du er tro mot deg selv, dine verdier og grenser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest b480f...358

Inviter dama på date og gi henne det hun tydeligvis ønsket?

Det er vel en i nær omgangskrets ettersom hun har mulighet til å spre slike rykter som kommer tilbake til deg.

Anonymous poster hash: b480f...358

Lenke til kommentar

Ingen damer som blir med noen hjem sier på forhånd at her blir det puling!
Tvert imot så sier flesteparten at det ikke blir noe, mens de utmerket godt vet at hvis ting går slik de håper så kommer de ikke til å ha lyst å stoppe noe som helst.

Så dette sier de nok mest for å beholde selvrespekten, og ikke minst ryktet sitt. Damer liker også å pule, men vil nødig fremstå som "løs"... Derfor er det greiest å overlate til mannen å "overtale" dem over den siste grensen. Da er de fri for ansvar på en måte, og fremdeles dydig😇

Selv om om denne dama du overnattet med sa at det ikke ble noe sex, så utelukket jo ikke det tafsing vel?
Og vi vet alle hvor vanskelig det er å stoppe når dét toget først har begynt å rulle.

Nei her tok du nok en kåt dames ord litt for bokstavelig, og sto igjen på perrongen når toget gikk😁

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...