Gjest d00fd...be2 Skrevet 30. juni Del Skrevet 30. juni Mann 38. Utdannet sosionom. Har jobbet innenfor rus og psykiatri siden 2010. Jobber i dag som behandler i psykisk helsetjeneste. Lønn 590.000 før lønnsoppgjør. Jeg har i de siste årene vært veldig "lei" jobben og hatt lyst til å gjøre noe helt annet. Har vært på utkikk etter helt andre jobber, men ikke funnet noe som passer. Jeg har god teknisk forståelse og liker å løse problemer. Jeg jobber godt under stress og tenker klart i krisesituasjoner. Jeg trenger tips til eventuelle karriereveier man kan gå med min bakgrunn og eventuelle kurs/utdanninger man kan ta for å skifte beite. Lønn spiller selvfølgelig inn. Jeg har sett på ulike veien innenfor luftfart og tog, som feks togleder eller flygeleder. på forhånd takk Anonymous poster hash: d00fd...be2 Lenke til kommentar
Gjest d00fd...be2 Skrevet 30. juni Del Skrevet 30. juni Sjørøver skrev (3 timer siden): navigatør Må man ikke ta lang utdannelse? Anonymous poster hash: d00fd...be2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå