Gå til innhold

Superduper mobilkamera til under 10k?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I følge GSMArena skal det finnes en Motorola Moto X50 Ultra som er så og si identisk med Motorola Edge 50 Ultra, begge med svært gode kamera-specs. Moto X koster bare 550$, mot 12888 kr for Edge, men finnes visst bare på Alibaba og tilsvarende sider med kina-programvare.

Jeg mistenker kina-programvare gjelder flere av variantene på lista og at jeg kan se langt etter reklamasjonsrett på alt annet enn Google Pixel 8 Pro. Jeg skal sjekke det ut med sikkerhet før jeg rydder lista.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Nå lanserte jo Xiaomi både Xiaomi 14T og 14T Pro. Jeg har testet begge, og er ganske imponert.

Dilemmaet er at det kan ende opp med bilder som er langt under middels gode, men på en annen side så kan bildene bli mye bedre enn bilder tatt med både iPhone, Google Pixel, og Samsung sine flaggskip telefoner. Jeg har lagt ved en del bilder i testen jeg skrev, og det er jo spesielt nattbildene som er fenomenalt gode. I dagslys kan telefonene finne på overprosessere bildene noe helt vanvittig, mens i andre situasjoner så knuser den både iPhon 16 Pro og Pixel 9 Pro.

Uansett, til prisen på henholdsvis 8500 kr. og 10.000 kr., inkludert en Xiaomi Watch 2, så er det veldig mye telefon for pengene. Stort pluss for full ladet batteri på 19 minutter.

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...