Matssp Skrevet 28. juni Del Skrevet 28. juni 50cc Gilera SMT 50 Prøver å få start på mopeden helt nytt 50cc, men starter ikke, har bensin, luft, gnist i pluggen, har kompresjon og sjekket reeden. smeller fra potten når jeg prøver å starte den Lenke til kommentar
Matssp Skrevet 29. juni Forfatter Del Skrevet 29. juni 17 hours ago, Jarmo said: Feil/sein tenning? Det er det jeg har tenkt på, vet du hva jeg burde bytte da? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. juni Del Skrevet 29. juni (endret) Tenninga er fast. Kan sansynligvis ikke justeres eller vri seg. Noe som kan skje men som er ganskje sjeldent er at halvmåne-splinta til svinghjulet kan knekke. Det er enkelt å sjekke ved å ta av svinghjulet og inspisere. Det kan hende du har markeringer på tennplata eller svinghjul for å kontrollere timing, men du må ha en strobepistol for å sjekke. Endret 29. juni av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Matssp skrev (På 28.6.2024 den 7:59 PM): Prøver å få start på mopeden helt nytt 50cc, men starter ikke, har bensin, luft, gnist i pluggen, har kompresjon og sjekket reeden. Helt ny 50ccm moped? Da hadde jeg tatt det opp med leverandøren/butikken som solgte den. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå