Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Logge inn på NRK MPeTre

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg hva jeg må gjøre for at jeg skal få logget meg på NRK mpetre sine sider som NextGenTel bruker?

Det er ikke et problem med passord eller brukernavn, for det funker fin-fint på jobben :mad:

Leste en gang at en sa noe om at jeg måtte aktivere active-x i routern(?). Trodde det var noe multimedia greier, men ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen feilmelding what so ever... Den bare logger seg ikke på. Jeg skriver inn brukernavn og passord, trykker logg på og siden laster på nytt. Når den spretter opp har ingenting skjedd og jeg kommer fortsatt ikke inn på noen av delene som krever pålogging. Ganske irriterende!

Enda mer irriterende å høre at det ikke er NGT relatert, for da vet jeg virkelig ikke.... Eller kanskje det er Norton Internet Security som ødelegger?

edit: nei, hjalp ikke å disable NIS

Endret av Jon-d
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Du har ikke cookie-killer eller popup-stopper kjørende? Jeg bruker Pestpatrol og Zonealarm Pro og de knerter alle cookies som ikke jeg har definert at får lov å legge seg inn. Det samme som hos deg skjer på alle "ikke-definerte" sider hos meg også (Ikke prøvd mpetre)

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hva jeg må gjøre for at jeg skal få logget meg på NRK mpetre sine sider som NextGenTel bruker?

Det er ikke et problem med passord eller brukernavn, for det funker fin-fint på jobben :mad:

Leste en gang at en sa noe om at jeg måtte aktivere active-x i routern(?). Trodde det var noe multimedia greier, men ikke vet jeg...

Funker fint for meg (ngt) så tror du skal fjerne diverse stopp "ting og tang" programmer som du bruker ;)

Lenke til kommentar
Kjører sygate, funka da jeg satt den til å slippe forbi alt.

Noen spesielle porter som må åpnes for å få det til å funke med firewall?

Kjør netstat-a i kommandovindu når du hører på mpetre, ta screenshot. Så gjør du det samme etter at du har stengt av mpetre, se hvilke porter som ikke er åpne lengre.

Legg inn portene i brannmuren og det bør virke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...