Gå til innhold

Elden Ring-oppdatering gjør utvidelsen litt mer overkommelig for de som vil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

From Software er godt på vei med å ta en Bethesda, jeg vill tro det blir komersiell suksess men vi som likte Dark Souls serien for det det var sitter til slutt igjen med nok et Open World spill tilrettelagt for at det skal passe alle .. From Sofware har allerede så mye gratis Hype da de till å med har fått ut en nytt begrep (som er syl tynt nå) "Souls like".

Bethesda gjorde det samme med Oblivion, jeg ser det er et lurt grep for å tjene penger men ikke så fantastisk for de som ikke setter pris på at alt pluttselig er Ekstremt forenklet for å tilpasse seg gud & værmann.

Lenke til kommentar
simalarion skrev:

From Software er godt på vei med å ta en Bethesda, jeg vill tro det blir komersiell suksess men vi som likte Dark Souls serien for det det var sitter til slutt igjen med nok et Open World spill tilrettelagt for at det skal passe alle .. From Sofware har allerede så mye gratis Hype da de till å med har fått ut en nytt begrep (som er syl tynt nå) "Souls like".

Bethesda gjorde det samme med Oblivion, jeg ser det er et lurt grep for å tjene penger men ikke så fantastisk for de som ikke setter pris på at alt pluttselig er Ekstremt forenklet for å tilpasse seg gud & værmann.

Aldri hørt om Oblivionlike. Hva med å spille spillet med en Guitar Hero kontroller eller uten skjerm? Kanskje det tilfredstiller vanskelighetsgraden din?
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
simalarion skrev (18 timer siden):

From Software er godt på vei med å ta en Bethesda, jeg vill tro det blir komersiell suksess men vi som likte Dark Souls serien for det det var sitter til slutt igjen med nok et Open World spill tilrettelagt for at det skal passe alle .. From Sofware har allerede så mye gratis Hype da de till å med har fått ut en nytt begrep (som er syl tynt nå) "Souls like".

Bethesda gjorde det samme med Oblivion, jeg ser det er et lurt grep for å tjene penger men ikke så fantastisk for de som ikke setter pris på at alt pluttselig er Ekstremt forenklet for å tilpasse seg gud & værmann.

Nå kunne man fint cheese spillene deres fra starten av. Enkelte av de kraftigste strategiene ble nerfet noe voldsomt i ER. 

Bare se en sorcerer run av ds1, eller bkgh run.

Demons souls med Crescent falchion.

Osv.

 

Om du ønsker så kan du gjøre spillene langt vanskeligere for deg selv også, for eksempel ved å kun bruke spesifikke våpen, ingen leveling osv.

 

Souls like er ikke spesielt utvannet begrep, det krever samme exp system, respawns, etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...