Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilbelte til tredje rad Mitsubishi Outlander


Anbefalte innlegg

Hei😀

Kjøpte en Mitsubishi Outlander for noen år siden og så har familien økt og jeg ønsker å sette inn tredje raden. Jeg har fått tak i selve setet, men beltene mangler. Har ringt litt rundt til bilopphuggere, men ingen hadde beltene. Noen sa til og med de kun solgte de med setene når de en sjelden gang fikk de inn.

Er det noen som vet om det er noe spesiell type belter, eller om man kan bruke noe fra en annen bil eller lignende.

ELLER, om det er noen her som vet om noen som skal selge?

Takk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rakk1 skrev (3 timer siden):

Hei😀

Kjøpte en Mitsubishi Outlander for noen år siden og så har familien økt og jeg ønsker å sette inn tredje raden. Jeg har fått tak i selve setet, men beltene mangler. Har ringt litt rundt til bilopphuggere, men ingen hadde beltene. Noen sa til og med de kun solgte de med setene når de en sjelden gang fikk de inn.

Er det noen som vet om det er noe spesiell type belter, eller om man kan bruke noe fra en annen bil eller lignende.

ELLER, om det er noen her som vet om noen som skal selge?

Takk

Denne ?   https://finndel.no/delinfo.aspx?f=811&dnr=108292

Lenke til kommentar
rakk1 skrev (På 26.6.2024 den 8:32 PM):

Nå er jeg usikker på om min Outlander kan bruke 7 seter... Trodde alle kunne det

Det jeg mente var at bilen hadde 7 rader når den ble vraket og da var det stor sannsynlighet for at ditt belte befinner seg i bilen 😀👍7 blir jo da tredje rad 😀

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...