Gå til innhold

Mobilen bruker plutselig MYE data, uten at jeg bruker den.....hva er dette?


Anbefalte innlegg

Rune_says skrev (1 time siden):

Hvilken email ?  97MB kan fort være synk av firma adresseliste hvis det er Outlook.

 

Samsung epost app, koblet opp  mot Exchange Server.  Kun privat bruk, begrenset adresseliste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nik skrev (22 timer siden):

Samsung epost app, koblet opp  mot Exchange Server.  Kun privat bruk, begrenset adresseliste.

Ja, OK, ingen erfaring med den.  Bruker Yahoo mail privat til $5/mnd og er aldri noe mer data enn det jeg sender/mottar av epost.  Suveren anti-spam også, veldig sjelden jeg ser noe slikt ift Telenor brukere jeg kjenner der det er mye spam.  Totalt forbruk siste mnd 270 MB.   Exchange kan fort synkronisere mot offline foldere og slikt med sin "Activesync".

Lenke til kommentar
Nik skrev (22 timer siden):

Samsung epost app, koblet opp  mot Exchange Server.  Kun privat bruk, begrenset adresseliste.

Etter min erfaring så fungerer Samsung appen dårlig mot exchange, jeg har sett mye rar oppførsel. Så jeg vil anbefale Outlook appen, like barn leker best ;)

Lenke til kommentar
Uderzo skrev (1 time siden):

Etter min erfaring så fungerer Samsung appen dårlig mot exchange, jeg har sett mye rar oppførsel. Så jeg vil anbefale Outlook appen, like barn leker best ;)

Har prøvd Outlook appen også, men den mangler merkelig nok mye funksjonalitet for å selv definere frekvens for synkronisering, hvilke foldere osv.  Finner ingen valg for dette, der Samsung sin app har en rekke funksjoner for dette.  Virker nesten som Samsung er mer tilpasset Exchange enn Outlook selv - skulle jo tro det var motsatt.   Eller, er det jeg som ikke klarer å finne disse valgene i Outlook appen?  Har lett og lett i innstillinger, konto etc, men finner ingen valg for dette.

Lenke til kommentar

Er ikke deg, Microsoft har ikke oppdatert appen med tanke på exchange på mange år, så mye funksjonalitet som mangler.
Fokuset ligger på MS365.
Jeg tipper det er årsaken til at Samsung appen kan være litt buggy, den har funksjonalitet som ikke nødvendigvis er ordentlig støttet, bare en spekulasjon fra min side.
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...