andesam Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hva er den ultimate luft kjølingen til et radeon 9800 pro kort? Zalman, artic, thermaltake...? Driter egentlig i hvilken som støyer mest, har allerede 5 kabinett vifter som sikkert overdøver det, og pris er heller ikke så viktig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Modde på ein CPU kjøler? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 hmm. kanskje jeg skal prøve det ja... Finnes det en guide eller noe sånn til det? Noen annbefalinger for hvilken kjøler jeg burde prøve å sette på? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 kjøp en av de zalman heatpipene (har en sånn selv, veldig bra) og sett på en (delta?) vifte på, så har du rååå kjøling. Har selv dette, men med en annen vifte på. Lydløst og knall! Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Klem i vei på en Swiftec MCX370CR2 sånn : http://photo.thetechzone.com/computers.php...&cat=500&page=1 Zalman NB kjølere på RAMen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Trur eg hadde satsa på ei som ikkje var alt for tung.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå