Gå til innhold

YouTube tester ny funksjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitat

Dermed får du kjappere se det som andre brukere har funnet mest interessant med videoen.

«Jump ahead», som denne ble kalt, skal være drevet av kunstig intelligens og bruke seerdata for å identifisere hva som er det «neste beste punktet» i videoen.

Jeg har null interesse for hva andre har funnet interesse av med en video. 🤨

Jeg kommer aldri til og bruke hype funksjonen, hvis det faktisk blir en ting. Det blir for personlig, mener jeg.

En ting jeg syns var bra at YT tester ut først før lansering. Et lite pluss der. 👍😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg liker heler ikke de Shorts videoene som dukker opp i Youtube søket i rikelig monn. Bryr meg midt i ryggen og se på videoer filmet i høydeformat som varer i 30 sekunder. Ikke får man fjernet det heller. Ikke engang som Premium abonnent. 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Bare flott om funksjonen lar oss enkelt hoppe over "And now a word from today's sponsor" og "Don't forget to like, share and subscribe, and click the bell button".

Men vi har allerede en nettleser-plugin kalt Sponsorblock for det formålet. Funker i nettleser på pc, men savnes i YouTube-appen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du får nesten revance youtube appen din så får du også sponsorblock på mobil. På Android TV kan du bruke f.eks. SmartTube som har innebygd SponsorBlock og er uendelig ganger bedre enn YouTube sin egen app..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...