Gå til innhold

Førstegangstjeneste i ytre Kystvakt avd. nord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trn100 skrev (17 timer siden):

Nå er det lenge siden jeg var i førstegangstjenesten som OPS assistent i 333 skvadronen på Andøya og sikkert ikke det du lurte på, men det høres ut som en spennende tjeneste! 🙂
 

Vet du hvilken båt du skal på?

Har du forsøkt å logge deg inn her? Førstegang­s­­tjeneste - Forsvaret

Heisann! Skal på KV Svalbard. Vanvittig spent. 

Har logget inn men det står ikke noen konkret informasjon der. Lurer mest på åssen turnusen er, hvordan det er med dekning for å ringe hjem og slikt er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det skjønner jeg godt du er når jeg ser hvilke tokt KV Svalbard har vært med på! 🙂

Det er ikke all verdens aktivitet på FB siden deres, men forsøk å melde deg inn i gruppen og spør der? (7) KV Svalbard | Facebook

Selv var jeg som sagt i flyvåpnet og fikk være med på noen Orion tokt og det var utrolig interressant! Ser at KV Svalbard har mange spesielle oppdrag så der er vel turnusen ikke like forutsigbar, men vi hadde 2 uker på og 2 uker fri. Telefondekning var selvsagt ikke noe problem da kommunikasjon var helt essensielt og jeg vil tro at det samme gjelder for KV, eventuelt med satelittforbindelse hvis det skulle være noe viktig og normal telefondekning ikke finnes.

Lykke til! 🙂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...