Gå til innhold

Brannvesnet.


biker91

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som kan svare: jeg har hatt liten hendelser der jeg har fått vann i stua da, jeg fikk rask hjelp fra 110 med å stenge kranen. Etterhvert kom de å kun sugd vannet altså ingen avfukting ( kanskje de så ikke det var nødvendig. Men det var ikke så mye, derfor  tok ikke alt noe jeg mener var halv time ( da jeg ringte til de var ferdig å suge vannet). Huset er tørt og jeg ingen av mine ting r skadet. Kan jeg forvente at de sender regning eller sender de regning til forsikringen. Noen som vet. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Normalt sett er slike skadehindrande tiltak noko som brannvesenet tek på eiga rekning som ein del av oppgåva som brannvesenet har med å ta seg av andre ulykker enn berre brannar. Om brannvesenet har store utgifter så sender dei rekninga til Finans Norge som representerer forsikringsselskapa som elles måtte tatt ei større rekning om det ikkje hadde blitt gjort tiltak av brannvesenet. 

Så dette vil du nok ikkje få ei rekning på. 

Dersom det er behov for avfuktig eller andre spesialiserte oppgåver så må du sjølv ta dette gjennom ditt forsikringsselskap. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...