Gå til innhold

"Missing Library"


Anbefalte innlegg

Jeg har ett program som ikke fungerer, jeg har vært i kontakt med Suunto som har programmet DM5 men der var det lite hjelp å få.
Jeg har forsøkt å avinstallere programmet, restarte maskinen, reinstallere programmet og restarte maskinen på nytt uten at det hjelper.

Hvordan kan jeg få fikset dette problemet?

Suunto DM5 feil.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei har ikke gjort det. Googlet GTK men ble ikke veldig klok på hvor jeg skulle finne det eller hvordan jeg skulle reinstallere
Egentlig det eneste jeg fant ut var at jeg ikke kunne reinstallere Net Framework 4.0 siden det allerede var en del av Windows versjonen

Lenke til kommentar

Du mangler en fil, som er oppgitt. Leverandøren bør kunne fortelle deg såpass og gi deg rett fil og lokasjon til den. Om du har alt installert som nevnt i popup såklart.

Antivirus etc kan også være kulprit her, så verdt å sjekke om det har blitt reagert på noen filer i det siste.

Men det er veldig gamle rammeverk så mulig de har sluttet med support for produktet? I dag er det mer normalt å bygge slike ting inn i programvaren 

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (3 minutter siden):

Du mangler en fil, som er oppgitt. Leverandøren bør kunne fortelle deg såpass og gi deg rett fil og lokasjon til den. Om du har alt installert som nevnt i popup såklart.

Antivirus etc kan også være kulprit her, så verdt å sjekke om det har blitt reagert på noen filer i det siste.

Men det er veldig gamle rammeverk så mulig de har sluttet med support for produktet? I dag er det mer normalt å bygge slike ting inn i programvaren 

Eneste løsningen til han jeg snakket med var å installere på en annen PC. Ganske vanskelig å installere på annen pc når jeg har bare en og ganske nytteløst å låne en PC for å installere der også så jeg følte ikke at det oste av god kunnskap der akkurat 🙂
Har ikke popup blokkerer så det burde funke

Lenke til kommentar
RuneTh666 skrev (6 minutter siden):

Eneste løsningen til han jeg snakket med var å installere på en annen PC. Ganske vanskelig å installere på annen pc når jeg har bare en og ganske nytteløst å låne en PC for å installere der også så jeg følte ikke at det oste av god kunnskap der akkurat 🙂
Har ikke popup blokkerer så det burde funke

Det er ikke popup som blokkeres men software kan se på denne filen som noe skadelig og fjerne den/gjøre den utilgjengelig.

Ser dette ofte i jobb sammenheng der forskjellig antivirus og lignende software ander visse filer som skadelige og blokkerer de, da oppstår lignenede feil.

Så snart en hvite lister filene i programmet så fungerer det fint.

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (7 minutter siden):

Det er ikke popup som blokkeres men software kan se på denne filen som noe skadelig og fjerne den/gjøre den utilgjengelig.

Ser dette ofte i jobb sammenheng der forskjellig antivirus og lignende software ander visse filer som skadelige og blokkerer de, da oppstår lignenede feil.

Så snart en hvite lister filene i programmet så fungerer det fint.

Iallefall ikke stopp i brannmur eller antivirusprogram for nå slo jeg av alt og med samme resultat selv om jeg forsøkte å reinstallere

 

Lenke til kommentar
RuneTh666 skrev (Akkurat nå):

Iallefall ikke stopp i brannmur eller antivirusprogram for nå slo jeg av alt og med samme resultat selv om jeg forsøkte å reinstallere

 

Har du prøvd å søke på hvor denne filen skal være og leite i den lokasjonen på din pc?

Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (34 minutter siden):

Har du prøvd å søke på hvor denne filen skal være og leite i den lokasjonen på din pc?

 

Svein M skrev (29 minutter siden):

Når du trykte "ja" på å installere de 3 tingene, lykkes det slik at GTK# UI Framework ble installert?

Er det Windows 10, og skal programmet virke på den versjonen av Windows?

Jeg forsøker å installere Windows helt på nytt så får vi se hvordan det funker. Er ikke en pc jeg har veldig mye på så det går helt fint og i tillegg så får jeg fjernet gammel skit 🙂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...