Gå til innhold

Da har Donald spilt sin siste rolle..


Woff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har clickbaiten kommet hit også nå. Kan det ikke skrive så man slipper å lure på om det er alt fra Donald Duck til Donald Trump?

Det er dårlig for miljøet at det åpnes unødvendige faner. Husk at forbruket skjer ikke kun lokalt men også i alle verdens datasenter.

Donald var legendarisk som Captain Robert Everton. Kanskje litt vel mye inspirert av slutten på "The Terminator" med sprenglegeme i hoftepartiet, men likevel minnerikt.
 

Quote

Captain Everton : Everton is the dominant species. I am Everton.


 

 

Filmen har vært hatet i 25 år, men det er flere som går over til å si at den er kraftig undervurdert.

 

Endret av BadCat
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
BadCat skrev (2 minutter siden):

Har clickbaiten kommet hit også nå. Kan det ikke skrive så man slipper å lure på om det er alt fra Donald Duck til Donald Trump?

Beklager at jeg plager deg, DU er vel uten sånne feil tipper jeg, men ENKELTE store kunstnere som Donald er bør absolutt få plass her på forumet når de engang har spilt sin siste film. Han har alltid vært en av de største skuespillere etter min mening, synd at det ikke falt i din smak @BadCat!

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar

Joda, det falt i smak. Jeg har god kjennskap til denne skuespilleren. Det var bare provoserende i feeden. Det står ikke at det gjelder film. Kun "Donald har spilt sin siste rolle..." Man kunne tro at det var Trump som hadde krepert eller gått rett i fengsel, uten å få $200 for å passere START.

Akkurat her har jeg mitt på det rene, Jeg startet mitt første nettsted i for ca. 28 år siden og jeg har alltid sørget for å ha titler som gir nok informasjon. Både der og på YouTube.

Tråder lager jeg sjelden her. Det kan gå årevis mellom hver gang. Når jeg først gjør det er jeg tydelig.

Eksempel: "Varslingstråd for grafikkort som er tilgjengelig for bestilling (les første post)". Det burde ikke være veldig uklart hva det gjelder uansett hvor det dukker opp.

NRK har blitt verstinger nå.
image.png.6c90b0741e6b99465fdff0c1a008dff0.png
Stramme inn hva? Bare si det, så jeg slipper å se hvis det ikke er et tema jeg bryr meg om.

image.png.9cdacbdb5d6436a3f1bdb456f759e347.png
Kritikk for hva? Ikke være så lumpen, bare si det. Er utlendingene sure fordi Trollstigen er stengt ut sesongen eller har vi solgt for mange våpen til utlandet? Neida, vi er for mye borte fra jobb og det fører til for høyt pengebruk.

Folkene bak dette designet har i det minste vært på jobb, dessverre.
image.thumb.png.c67cd2c5c66909c393c7c98563442775.png
 

Intetsigende overskrifter ødelegger Internett og media forøvrig. Slutt med det.

Vel, nå har jeg sagt mitt.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, BadCat said:

Folkene bak dette designet har i det minste vært på jobb, dessverre.
image.thumb.png.c67cd2c5c66909c393c7c98563442775.png
 

NRK er bare forut for sin tid. Og viser oss ett glimt av en mulig fremtid. I fremtiden kan ekte vitenskap, deriblandt geologi, bli forbudt. Fordi ekte vitenskap kan oppfattes som svært diskriminerende, og er en meget mektig fiende til maktsystemer som vil ha viljen sin i samfunnet.

NRK prøver altså her å advare oss mot det som kan komme. En verden basert på sterke følelser, tro, og manipulering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
25 minutes ago, Delvis said:

Aldri sett den. Bokmerket.

Jeg synes det er stor kunst.
https://clip.cafe/virus-1999/everton/

Faktisk er det mer aktuelt enn da filmen var ny fordi nå har vi faktisk begynt å kommunisere med AI-en ved å skrive til den.

Se for deg at du skriver til en AI-chatbot og så får du dette til svar.
https://clip.cafe/virus-1999/you-are-virus/

Jeg kan se for meg at dette er en av årsakene til at filmen begynner å komme inn i varmen nå. Enten veldig forut sin tid eller bare tilfeldigvis genialt, hvem vet.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (3 timer siden):

 

Filmen har vært hatet i 25 år, men det er flere som går over til å si at den er kraftig undervurdert.

 

Var første filmen jeg tenkte på når jeg så tråden. 

Har sett den en gang, på 00-tallet en gang, trenger ikke se den igjen.

"Steve!"...

 

Skal ikke nekte for at jeg kan være skjør da.

Lenke til kommentar
BadCat skrev (2 timer siden):

Folkene bak dette designet har i det minste vært på jobb, dessverre.
image.thumb.png.c67cd2c5c66909c393c7c98563442775.png
 

Intetsigende overskrifter ødelegger Internett og media forøvrig. Slutt med det.

Vel, nå har jeg sagt mitt.

Det var betre slik:

Screenshot_20240620_234111_Opera.thumb.jpg.f18408007538d05e4896794e2262a35e.jpg

Men det verste med linjær-tv frå Nrk er alt reklamemaset. "Se det nå!".

Synd at det ikkje var snakk om Trump forresten.

Endret av torbjornen
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
BadCat skrev (18 timer siden):

Det var bare provoserende i feeden. Det står ikke at det gjelder film. Kun "Donald har spilt sin siste rolle..." Man kunne tro at det var Trump som hadde krepert eller gått rett i fengsel, uten å få $200 for å passere START.

Du vet neppe at dette var postet under FILM?
Hvis du hadde ORKET å lese på topplinja, der står det:
 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...