oddis400f Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Hallo. Eg har ett lite problem når det gjelder en utskriftsjobb. Det eg skal skrive ut er ein logo som er litt større enn eit A4 ark. Det eg har prøvd er å få overste del av logo på eit ark, og nederste delen på eit annet ark (for da er det bare å klippe å lime sammen logoen etterpå). Men hvordan er det eg gjer dette? PS: har ikke tilgang på printer som skriver ut større enn A4! Takk! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 du kan jo kutte bildet i to, og printe begge filene på hver sitt ark og deretter lime sammen. men det finnes sikkert en enklere måte å gjøre det på hvis du ser på alle "printer options" Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Du kan skrive logoen ut i Paint Shop Pro. >File >Print - bildet kommer da ut i 1/1-format. Så må du klippe vekk det som ikke er logoen, og lime de to bildene sammen. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Noen printere støtter poster-printing. Min cannon gjør det. Kan skrive ut bilder med en størrelse på 4x4 A4 sider. Etterpå er det å klippe og lime... Går jo selvfølgelig også ann å skrive ut med "fit to page". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå