Gjest eaf2e...189 Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Jeg hadde sex med en mann mens vi var beruset av alkohol. Jeg husker lite av sexen pga alkoholen. Så møtes vi igjen og vi vil begge ha sex med hverandre. Jeg ser frem til det, men skuffelsen ble stor da jeg syns han var ganske så dårlig å ha sex med. Så det var turnuff ja. Anonymous poster hash: eaf2e...189 Lenke til kommentar
Gjest eaf2e...189 Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Gjest eaf2e...189 skrev (Akkurat nå): Jeg hadde sex med en mann mens vi var beruset av alkohol. Jeg husker lite av sexen pga alkoholen. Så møtes vi igjen og vi vil begge ha sex med hverandre. Jeg ser frem til det, men skuffelsen ble stor da jeg syns han var ganske så dårlig å ha sex med. Så det var turnuff ja. Anonymous poster hash: eaf2e...189 Ønsker å legge til at jeg er ganske erfaren i min seksualitet. Anonymous poster hash: eaf2e...189 Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Hvis du er erfaren i din seksualitet så vet du at første gangene kan være ganske kleine. 1 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Usikker på hva du ønsker å oppnå med posten, men det er vel bare å ønske bedre lykke med neste mann. 4 Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Gjest eaf2e...189 skrev (Akkurat nå): Ønsker å legge til at jeg er ganske erfaren i min seksualitet. Anonymous poster hash: eaf2e...189 Dersom fyren var full så kan nok det ha spilt en stor rolle. Ellers er det jo slik at sex går seg til etterhvert som man blir bedre kjent med hverandre. Lykke til 😉 1 Lenke til kommentar
Gjest eaf2e...189 Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Han var ganske passiv måten vi hadde sex på, sa til han at det er siste gang vi har sex. Anonymous poster hash: eaf2e...189 Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Gjest eaf2e...189 skrev (3 minutter siden): Han var ganske passiv måten vi hadde sex på, sa til han at det er siste gang vi har sex. Anonymous poster hash: eaf2e...189 OK. Case closed og tråden kan stenges. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni Dere må ha sex i tusenvis av timer for å bli gode. Inn-ut-inn-ut-inn-ut, osv. I stedet for å klage på ham, kunne du ha gjort noe spenstig selv for å få ham inspirert. Jeg har hørt rykter om at man være to om sexen. I verste fall får du kommandere og gi ham ris på baken til han lystrer. 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. juni Del Skrevet 19. juni bshagen skrev (5 minutter siden): Tusenvis av timer faktisk 10 tusen timer med øving før man er ekspert i noe vettu Komplett ubrukelig skrev (30 minutter siden): OK. Case closed og tråden kan stenges. Enig, skulle tatt seg ut å ha en tråd hver gang noen har dårlig sex, spesielt når man er beruset. Velkommen til (sex)livet. 3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg