Gå til innhold

Hva har folk med seg på festival?


Anbefalte innlegg

Jeg skal på Tons Of Rock neste uke. 

Jeg er ikke en erfaren festivalgjenger, så lurer litt på hva folk har med seg og hvordan de oppbevare alt. 

Jeg skal bo på hotell, så skift og sånn ligger jo der. 

Alt kan sikkert betales med tlf, så da kan jeg lagge fra meg lommebok. 

Det blir jo øl drikking, så da hører snus eller røyk med. Dette går i ene lomma og tlf i andre lomma. 

Det ser ut som det skal bli knallvær, så da trenger jeg ikke tenke på poncho ol. 

Noe mer jeg bør tenke på å ha med? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du har hotell nede i byen, og kan kjøpe mat og drikke på sletta, så er det meste i kategorien "nice to have". Men, noen forslag:

- øreplugger (alltid nyttig å ha med på konsert, inne som ute)

- powerbank til mobilen kan være kjekt

- en liten tube solkrem

- et par våtservietter

- solbriller

Endret av :utakt
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noen flere tips enn det @:utakt nevner. Det er vannstasjoner rundt omkring på sletta så det blir ikke noe problem å få i seg væske. Skal du være der lenge så husk å få i deg annet enn kun alkohol hva gjelder væske. Apotek1 gir bort "vannposer" som rommer cirka en halvliter som er veldig greie å feste i buksen.

Jeg skal dit selv for tredje året på rad.

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Kjøp deg en vanntett pakksekk på xxl, f.eks. De kommer i forskjellige str og du kan bare klipse den fast til beltet. Beskytter mot både vann og skitt og er ikke det letteste å stjele om du fester den foran.

Ikke ta med deg fine ting som du ikke kan miste/få ødelagt/stjelt. Dvs, ikke kjør de fineste klærne/skoene(!) dine. Og det aller viktigste å ha med seg er godt humør, håper du koser deg og får det kult 🍀😎

Edit: er ikke rumpetaske IN nå? Var i hvert fall det i fjor 😁

Endret av Trippelure
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...