Selle Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har et ABIT BH7 med TwinMos 512MB 400MHz ram, men HK gjenkjenner den som 333MHz. Har altid trod det er fordi den ikke støtter 400MHz ram, men "støtter" 400MHz ram, hvis dere forstår. Er det noen som får sitt BH7 til å kjenne igjen 400MHz ram? Er det en fei i bios jeg kan rette for å få den til å kjøre på 400MHz? Jeg pleier å klokke maskinen fra 2.4 til ~2,6 (18*145) PCI/AGP fikset til standar. Maskinen er ikke klokket for øyeblikket Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Gå i bios og sjekk om du har noe som heter N/B strap cpu (tror jrg) der finner du flere valg som feks psb 400, psb 533, psb 8000 . Du velger da PSB 800. Lenke til kommentar
Selle Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Jeg har ikke den innstilingen. Klokket opp til 2.610GHz. Ram hastigheten stiger noe. Har ikke oppdatert bios noen gang, kansje på tide? Har liksom ikke turt å gjøre det. er red for at helle driten ska gå i dass. PS: Holder det med at jeg innstalerer den nyeste biosen, eller bør jeg ta alle som er kommet (starte med den elste, se at alt virker og jobbe meg oppover på lista med bioser fra ABIT?) Endret 15. januar 2004 av Selle Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 hmm , rart , vel om du oppgraderer bios så sett alt tilbake til std altså at ingenting er klokket så går det nok bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå