Gå til innhold

The Acolyte (bruk spoilertags)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tåkefyrste skrev (17 minutter siden):

Eneste trøst må være at bunnen ser ut til å være nådd. Det kan da virkelig ikke bli værre enn dette?

Det vil tiden vise - mistenker at Kathleen Kennedy ikke står på julekortlisten til George Lucas lenger... 😮 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tåkefyrste skrev (3 timer siden):

Eneste trøst må være at bunnen ser ut til å være nådd. Det kan da virkelig ikke bli værre enn dette?

 

The worst is yet to come my child. (KK kan fortsatt gå mye dypere i sin agenda rat hole). 

 

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det er kjedelig og forutsigbart og regelbundet og nøye oppmålt. Karakteren på RT er lavere enn jeg ville gitt, men det er sånn at jeg ikke lenger er interessert i StarWars-innhold. Det ser ut som det er det de ønsker å oppnå. Rart de får lov av eiere og aksjonærer å fortsette.

Endret av bo1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Get woke, go broke når nye høyder.

raf,360x360,075,t,fafafa:ca443f4786.jpg

image.png.8fa9a7187acb8e522dec8fad6cf33704.png
 

Som i sangen. "F**k Disney", kort og presist. Go broke!

Quote

Fuck Bud Light, fuck CMT
Yeah, fuck Target and fuck Disney
These hypocritical woke liberals
No, they're never gonna learn it seems
They callin' me stupid, callin' me dumb
Drivin' this song to number one
Shoulda known it by now, fuck around and find out, you joke
Go woke, go broke

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
16 hours ago, bshagen said:

Likte du ikke Ashoka? Syns den er rimelig bra også :)  Utrolig synd at Ray Stevenson døde, han gjorde en utrolig bra Baylon Skoll 


Stevenson var desidert det beste ved Ahsoka. Jeg hadde litt lyst til å like Rosario Dawson også, men hennes Ahsoka skurrer for min del.

Det store problemet er likevel lore og manus. Men så er jeg litt over gjennomsnittet interessert i Star Wars- universet ;)

 

13 hours ago, Tåkefyrste said:

Eneste trøst må være at bunnen ser ut til å være nådd. Det kan da virkelig ikke bli værre enn dette?


Funny you should say that...

Mens episode 1-2 for det meste var kjedelige og tåpelige, og episode 3 var skikkelig bisarr og hadde flere såkalte retcons (retroaktive kontinuiteter) av George Lucas sin Star Wars som basically ødelegger universet, så er episode 4 skikkelig trashy. Til og med Polygon synes det er weird nå 😄

Endret av Brother Ursus
Lenke til kommentar
  • bshagen endret tittelen til The Acolyte (No Spoilers)

Sprøtt at denne serien har kostet over 2 milliarder kroner. Noen påstår det kan være over det dobbelte. CGI er bra men praktiske sett og kostymer ser gjerne små og billige ut. Skulle tro man fikk mer for flere hundre millioner dollar. Det største problemet er likevel manus. Mon tro hva de har gjort med alle pengene de har brukt på dette? Går det til catering og hårprodukter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Brother Ursus Ja. Får igjen den følelsen som jeg nevnte før, at jeg ser på en typisk ungdomsserie som vi så etter skolen på 90/20-tallet, typ Xena eller Aladin. Dette er jo bare møl, det er jo bare dritt! At det går an å lage noe så syltynt med dette budsjettet er jo en bragd i seg selv. Nitrist :( 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
bshagen skrev (8 timer siden):

@Brother Ursus Ja. Får igjen den følelsen som jeg nevnte før, at jeg ser på en typisk ungdomsserie som vi så etter skolen på 90/20-tallet, typ Xena eller Aladin. Dette er jo bare møl, det er jo bare dritt! At det går an å lage noe så syltynt med dette budsjettet er jo en bragd i seg selv. Nitrist :( 

Sitter her og tenker at jeg ønsket virkelig å like dette - vi spiste Mandalorian uten noen tegn til magesmerter - men…

Jeg kan virkelig ikke si om dette er dårlig bare fordi en åpenbar agenda er sydd inn i historien eller ikke men dette er nærmest like som å si at joda vi feirer jul men det var ikke jesus som ble født da (vel han ble født) men universet valgte feil messias…?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med så mye penger spyttet i serien, og et syltynt manus, så tenker eg at vi ikke er i målgruppen for denne serien, men kanskje 15-16åringer? Og at den målgruppen er så spesifikk, at det føles som en agenda for oss andre? 


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
endaen skrev (3 timer siden):

Med så mye penger spyttet i serien, og et syltynt manus, så tenker eg at vi ikke er i målgruppen for denne serien, men kanskje 15-16åringer? Og at den målgruppen er så spesifikk, at det føles som en agenda for oss andre? 


 

Litt enig - men den markedsføres bredt og hardt - til alle - så noen har trykket på feil knapp her…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
_R2D2_ skrev (16 timer siden):

Hvorfor er alle i Star Wars plutselig kvinnelige afrikanere?

Disney woke trash.

 

Strenge diversity quotas man. Writers og directors tenker bare på politisk agenda og forfremme sin woke DEI bullshit, forran god historie, karakter bygging eller riktig casting. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
On 19.6.2024 at 11:53 PM, Brother Ursus said:

Sprøtt at denne serien har kostet over 2 milliarder kroner. Noen påstår det kan være over det dobbelte. CGI er bra men praktiske sett og kostymer ser gjerne små og billige ut. Skulle tro man fikk mer for flere hundre millioner dollar. Det største problemet er likevel manus. Mon tro hva de har gjort med alle pengene de har brukt på dette? Går det til catering og hårprodukter?

Det er så uforståelig mye penger. Er det et komplekst hvitvaskingsopplegg, eller? 😋

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...