Gå til innhold

The Acolyte (bruk spoilertags)


Anbefalte innlegg

Bør vær en episode på 1 timer og 20 min minst...fatter ikke hvordan de kan greie å surre i hop denne smørja her på fattige 38 minutters episode i hvert fall 😛
 

EDIT: Glem det, ser ut til å være rundt 43 minutter....

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
49 minutes ago, _R2D2_ said:

Må være noe feil med alle her.

Det er åpenbart for de fleste nå…

49 minutes ago, _R2D2_ said:

rabler sier jo dette er en suksess?

Du verden, gjør jeg det? Det må du nesten vise.

Endret av rabler
  • Liker 2
Lenke til kommentar
On 11.7.2024 at 12:15 AM, Duriello said:

Forsåvidt veldig fascinerende at det er lettere å hevde reviewbombing, enn å innse at en produksjon evt er subpar. 😅


Det er alltid lettere å bortforklare ting med at det er en konspirasjon, i stedet for å innse at man har levert noe dårlig, og at reaksjonen i stor grad er organisk.

"Review bombing" er i min oppfatning derfor et ikke-fenomen så lenge det kommer fra faktiske brukere og ikke botter. Disney på sin side har forøvrig antagelig ansatt selskap som driver bot-virksomhet på f.eks Twitter, eller gjorde det tidligere.

Et mye større problem i underholdningsindustrien nå er at det knapt er noe skille mellom skapere og journalister, eller at jornalister tom. får betalt av bransjen. Under andre omstendigheter ville vi kalt det en form for korrupsjon.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 hours ago, _R2D2_ said:

Må være noe feil med alle her.

rabler sier jo dette er en suksess?


Wokeness måler tilsynelatende suksess i hvor mange hvite mannlige heterofile fans de klarer å drive ifra seg. Problemet er at vi opprinnelig utgjorde den overveldende majoriteten av fanbasen og at Disney ikke har klart å rekruttere nye 😄

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det sies at Leslye Headland opprinnelig så for seg fire sesonger. Men det ser ikke ut til at det blir noen sesong to.

I stedet snakker Disney angivelig om en live-action Clone Wars (animert serie) remake.

Det høres forsåvidt ganske kult ut synes jeg, men å adaptere animasjon til live-action er ikke akkurat noe Disney har hatt god suksess med. Foruten Lion King?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

@rabler Hvis vi tar politikk til siden og konspirasjoner om at det kun er review-bombing, kan du med hånden på hjertet si at dette er en bra serie? Still den opp mot f.eks Andor? 

Svar gjerne etter siste episode er sett, skal se den jeg også. Ønsker også et par linjer der du peker på *hva* i serien og histroien som er bra, kom gjerne også med litt eksempler. Ser for meg en ålreit diskusjon der vi kan diskutere innholdet og ikke politikk. Trill terning og kom med en begrunnelse :)

EDIT: Husk spoiler tags 

Det gjelder dere andre også, kan vi få diskusjonen inn på serien og ikke politikk? Blir veldig glad om vi kan ha litt idémyldring rundt hva som skjer videre, hvor kan serien gå og om den i det heletatt kan komme til å gå videre 

Endret av bshagen
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
11 hours ago, Brother Ursus said:

Wokeness måler tilsynelatende suksess i hvor mange hvite mannlige heterofile fans de klarer å drive ifra seg. Problemet er at vi opprinnelig utgjorde den overveldende majoriteten av fanbasen og at Disney ikke har klart å rekruttere nye 😄

som mange andre av de udokumenterte påstandene dine, ser ikke dette ut til å stemme ifølge første konsumeranalyse jeg fant.

edit: Selv om det ikke er min oppgave å sannsynliggjøre andre brukeres påstander, legger jeg ved noen nyere analyser (da den opprinnelige er eldre)
Disney + analyse ( In Q4 2022, Disney Plus had 164.2 million total subscribers – the highest number to date. As of Q1 2023, Disney Plus had 46.3 million subscribers in the US and Canadaover a third of its overall subscriber count. In 2021, children and teenagers aged 17 and under made up over 40% of all Disney Plus use).
Disney markedsanalyse (
Disney targets all age groups and genders including special needs for wheelchairs and strollers. 45% of Disney+ users are 18 or older and 49% are between 18 and 54 years old. Only 8 percent are over 55).

Endret av Atib Azzad
  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
13 hours ago, Poppmunn said:

Øverst på forrige side.

Du må nok lese en gang til. Ingen plasser i den posten hevder jeg at serien er en suksess.

 

4 hours ago, Poppmunn said:

Vedder på at han ikke har sett serien engang, men later som kun for å sende et stikk til anti-wokerne 😂

Selv så jeg to episoder og syntes det var ganske kjedelig, så jeg gadd ikke se mer.

Jeg har ikke sett de to siste episodene enda, men har altså sett betydelig flere enn deg og har dermed et noe bedre grunnlag for å vurdere serien enn det du har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (16 timer siden):

Det sies at Leslye Headland opprinnelig så for seg fire sesonger. Men det ser ikke ut til at det blir noen sesong to.

I stedet snakker Disney angivelig om en live-action Clone Wars (animert serie) remake.

Det høres forsåvidt ganske kult ut synes jeg, men å adaptere animasjon til live-action er ikke akkurat noe Disney har hatt god suksess med. Foruten Lion King?

Cinderella var ganske bra :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev (16 timer siden):

"Review bombing" er i min oppfatning derfor et ikke-fenomen så lenge det kommer fra faktiske brukere og ikke botter. Disney på sin side har forøvrig antagelig ansatt selskap som driver bot-virksomhet på f.eks Twitter, eller gjorde det tidligere.

Hvis det faktum at det eksisterer en homofil i en film får en person til å løpe til IMDB og gi karakter 1 så mener jeg det er "review bombing". Trenger ikke være en bot, selv om de som gjør dette mentalt sett ikke er veldig langt unna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
uname -i skrev (2 minutter siden):

Hvis det faktum at det eksisterer en homofil i en film får en person til å løpe til IMDB og gi karakter 1 så mener jeg det er "review bombing". Trenger ikke være en bot, selv om de som gjør dette mentalt sett ikke er veldig langt unna.

Hvis dette er grunnen til negativ review, så ja.

Men jevnt over får serien mixed reviews, også av anmeldere som og er kjent for å gi automatisk høy score så fort noe inneholder noe lgbtq++ innhold. (Ign feks).

Så reviewbombing er å strekke det litt langt i dette tilfellet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
29 minutes ago, Duriello said:

Hvis dette er grunnen til negativ review, så ja.

Men jevnt over får serien mixed reviews, også av anmeldere som og er kjent for å gi automatisk høy score så fort noe inneholder noe lgbtq++ innhold. (Ign feks).

Så reviewbombing er å strekke det litt langt i dette tilfellet.

Nei. Antallet alene viser at dette er review-bombing. Og graver man litt ser man fort at det er mange bots og KI-genererte reviews.

At det også er folk som ikke liker serien som gir den dårlig karakter er strengt tatt ikke relevant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...