Diskusjon.no Skrevet 18. juni Rapporter Del Skrevet 18. juni 10 produkter, 1332 kroner, mye ræl. Les hele artikkelen på Tek.no her 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Skulle gjerne sett en test av Molle-utstyr fra Temo. Og siden dere tester ryggsekker, hva med en av disse? https://www.temu.com/no-en/1pc-outdoor-sports-backpack-large-capacity-hiking-bag-camping-camouflage-backpack-g-601099548546696.html https://www.temu.com/no-en/outdoor-molle--pack-large-capacity-backpack-camping-rucksack-3-day-pack-trip-with-usa-flag-patch-and-carabiner-g-601099521315973.html https://www.temu.com/no-en/military--backpack-military-army-rucksack-60l-large--pack-detachable-molle-bag-g-601099511979004.html Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Handler ikke hos temu pga spamreklame overalt. Ser mange som sier at prisene ikke stemmer med det som står i reklamene heller, at prisene er mye høyere i appen enn i reklamene. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Eg har ikkje behov for å støtte det regimet meir enn nødvendig. Spesielt ikkje når dei kopierer av andre og sel til ein brøkdel av prisen. 2 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Temu er selve symbolet på hjernedød materialisme og forbrukerkultur. Folk kjøper mye driiiiiit de egentlig ikke trenger fordi det er billig og gøy å shoppe. 4 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Det er jo ikke så veldig ulikt det man selv gjorde før i tiden med eBay, der var det mye fra Kina også. Så kom AliExpress og alle de andre også. Stoppet å handle på slike steder for mange mange år siden. Både fordi jeg vet bedre, men også fordi jeg heller kjøper færre ting og av mer kvalitet. Også mindre sjanse til å bli forgiftet av uregulerte produkter. 1 1 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Håper at de som kjøper kopper/bestikk//tallerkner/kjøkkenutstyr o.l setter seg inn i de farlige stoffene som befinner seg i plastikken, spesielt varene som er rettet mot babyer. Temu ser jeg på nytidens Wish, en langt dårligere versjon av AliExpress, som egentlig er bra gjort. Blir ikke noe handel der pga aggressiv reklamering og bruk/kast mentalitet. Har blitt langt mindre handel fra kinesiske butikker bla. AliExpress den siste tiden (mest for at jeg ikke trenger noe). 1 1 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Temu er ingenting nytt. Det er bare nok et forsøk å presse oss mot impulsivt hyperkonsum. Det er fort gjort å kjøpe skrot fra slike nettsider, men for enkelte segmenter som hobbyelektronikk så er det en velsignelse. F.eks. så kjøpte jeg Zigbee temperatursensorer på AliExpress til 20kr/stykket i stedet for 200kr/stykket, og tro det eller ei så måler de temperaturen. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Hva jeg IKKE kommer til å kjøpe på Temu eller Wish (skal ikke handle på Wish uansett) eller tilsvarende er elektronikk og alt som skal vil komme i kontakt med hud eller mat. Jeg har en ønskeliste på ting fra AliExpress, men da kun lommelykter og tilbehør av kjente merker, og fra seriøse selgere. 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Jeg har handlet en del fra Temu i det siste, som et par ryggsekker og en haug Molle lommer (og KUN det). Og overraskende nok så har det ikke engang vært den typiske kjemiske lukten fra noe av det. Men likevel...er det en anbefaling å vaske slikt før bruk? Har vurdert en 40°C skyllevask av alt sammen. Det er indirekte i kontakt med hud, i.e. utenpå et lag med klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå